Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Warhammer 40K Eldar Avatar
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 32

Discussie: Eldar Avatar

Wimmeke
    Gast

Standaard Eldar Avatar

Hallo,

Even iets tussendoor. Vandaag begonnen aan het schilderen van een Eldar Avatar.

De grondkleur is gedaan zoals mijn Sisters of Battle, met een spuitbus witte auto grondverf.

[ De eerste verf die ik erop het gedaan is Revell 69 Geel

Groeten
    Wimmeke

Banned

Standaard

Wim,
    Heb je eens wat meer uitleg over die "peekes" in het spel?
    Je weet dat ik dat ook altijd plezant vind.
    Is dit een eenzaat of een groepsfreak?

Wimmeke
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht
    Heb je eens wat meer uitleg over die "peekes" in het spel?
    Je weet dat ik dat ook altijd plezant vind.
    Is dit een eenzaat of een groepsfreak?
    Een Avatar is een los figuur en is een HQ-keuze voor een Eldar leger.

Elke Eldar wereld heeft een Avatar die pas wordt opgeroepen ten tijde van oorlog uit een troon van gesmolten ijzer. Hij is de reďncarnatie van de Eldar oorlogsgod Kaela Mensha Khaine “The Bloods-handed God”. Wanneer er een Avatar aanwezig is worden de Eldar extra bloeddorstig en zijn ze in staan om extra moedige daden te doen.

Hij gebruikt als wapen wordt de "Wailing Doom" genoemd, het wapen van de oorlogsgod Khaine.

Hij is een van de meest dodelijke figuren in close-combat voor Warhammer 40K.

Groeten
    Wimmeke

Wimmeke
    Gast

Standaard

Rond de gele openingen, die magma moeten voorstellen, wat Revell SM 330 Rood gedaan om die nog wat beter te laten uitkomen.

Het haar is gedaan met Revell SM 330 Rood met hier en daar war Revell 69 Geel, Humbrol gloss 20 Bordeaux en Humbrol 82 Oranje om een vurige indruk te weken.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wimmeke Bekijk bericht
    Het haar is gedaan met Revell SM 330 Rood met hier en daar wat Revell 69 Geel, Humbrol gloss 20 Bordeaux en Humbrol 82 Oranje om een vurige indruk te wekken.

Hey Wim,

Ik zou nog iets meer geel en oranje in zijn haar zetten. Nu vind ik het net te weinig om vurig te zijn.

Voor de rest momenteel geen commentaar.

Wimmeke
    Gast

Standaard

Ik zou nog iets meer geel en oranje in zijn haar zetten.
    Ga ik later eens proberen, morgen wordt het onderlichaam verder afgewerkt.

Groeten
    Wimmeke

Wimmeke
    Gast

Standaard

Dus het onderlichaam vandaag geschilderd. Ik had graag donker Bordeaux gebruikt, maar dat heb ik niet. Dus heb ik Humbrol gloss 20 Bordeaux gemengd met Revell Matt 84 Donkerbruin. Ik vind dat het resultaat wel meevalt.

Nu nog wat details aan het onderlichaam, doek en "Gemstones" en het onderlichaam is klaar.

Groeten
    Wimmeke

Banned

Standaard

euhm, dilemma, moet die broek nu bij de witte was, of de bonte was?

Neen, het zet er goed uit, Wim.
    Voor het ogenblik geen kritiek van hieruit.
    Kun je misschien eens voor de mensen die niet thuis zijn in dit soort figuren, een stuk van 50 cent of 1 euro me fotograferen? Zo kunnen ze de grootte van het object inschatten.

Wimmeke
    Gast

Standaard

euhm, dilemma, moet die broek nu bij de witte was, of de bonte was?
    Dat is toch duidelijk, de broek is handwas.

Wimmeke
    Gast

Standaard

Vandaag dus het onderlichaam afgewerkt.

De doek is geschilderd in Humbrol 38 Groen. De lijntjes in Revell 94 Goud, de versiering in Revell 34 Rood, Revell Matt 8 Zwart en Humbrol gloss 20 Bordeaux.

De grote riem in Revell 94 Goud, de kleine band in Revell Matt 5 Wit, de medaillons in Revell 94 Goud. De metalen onderzijde van de "Gemstones" is geschilderd in Revell 94 Goud en de "Gemstones" zelf in een mengeling van Daco-Products Pa-35 Paars en Revell Matt 5 Wit.

Een nog wat extra Humbrol 69 Geel op het haar gedaan.

Nog een foto om ExSerCo te plezieren
    ]
    De avatar met een 2 euro muntstuk + de onlangs geschilderde Sister of Battle Canoness.

Zoals je kunt zien is de Avatar een van de grotere Warhammer 40K figuren. Hij wordt dan ook als een monsterlijk wezen beschouwd.

Groeten
    Wimmeke

Banned

Standaard

SCHITTEREND !!!
    en dat extra beetje geel vind ik stukken beter.

Standaard

Zeer mooi, Wimmeke.
    Vooral de symbolen vind ik mooi geslaagd

Keep on the good work.

Grtz,
    Beyond

Wimmeke
    Gast

Standaard

Vandaag de handen, een deel van de armen, een deel van het bovenlichaam en het gezicht geschilderd.

Alles is geschilderde in een combinatie van : Revell 12 Geel, Humbrol 69 Geel, Humbrol 82 Oranje, Revell Sm 330 Rood + een mengeling van Revell Matt 84 Donkerbruin en Humbrol gloss 20 Bordeaux.

In vind de handen redelijk geslaagd, alleen spijtig dat die niet al te goed zichtbaar zijn op de foto's.

Ik zal morgen proberen wat beter foto's te nemen.

Groeten
    Wimmeke

Wimmeke
    Gast

Standaard

De extra foto's van de handen.

Groeten
    Wimmeke

Wimmeke
    Gast

Standaard

Hallo,

Wat zwart op het hoofd en de schouder- en armstukken van mijn Avatar gezet.

Het is vooral als ondergrond. De schouder- en armstukken komen in het Goud met nog wat andere kleuren als versiering.

De versieringen op het hoofd komt in het Wit.

Groeten
    Wimmeke

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Warhammer 40K Eldar
    By Wimmeke in forum Wargames
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 17-04-08, 08:28

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten