Hoofdsponsor

1/24 Ford Focus WRC (Hasegawa)

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Vinnie

Guest
Hallo zal wat foto's posten van mijn laatste afgewerkte project namelijk de Focus van Marco Martin, het is een oob bouw om er na een lange tijd van inactiviteit weer in te komen.
So watch and see!!!!!!
Kommentaar is altijd welkom.

Forum800X6003.jpg

Forum800X6002.jpg

Forum800X6001.jpg

Vinnie:ph34r:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja man, dit ziet er zeker niet slecht uit, proficiat met het behaalde mooie resultaat Applaus
 
Mooi vinnie, prachtige gebouwd deze rally auto.
Die past volledige bij jou gemaakte rally collectie he.

groeten kadettje_opc
 
[mod]
Ik heb deze verplaatst naar dit subgedeelte omdat dit een afgewerkt project is wat niet gebouwd is op dit forum.
[/mod]

maar dit is een verdraaid mooi karretje.
 
[mod]
Ik heb deze verplaatst naar dit subgedeelte omdat dit een afgewerkt project is wat niet gebouwd is op dit forum.
[/mod]

maar dit is een verdraaid mooi karretje.

Bedankt om die te verplaatsen wist niet waar ik die moest plaatsen.
Vinnie:ph34r:
 
Zeer netjes Vinnie. Erg veel kritiek heb ik hier op niet. Daarvoor ben ik niet genoeg op te hoogte van het auto bouwen. Wel vind ik (persoonlijke keuze) dat je de lijnen tussen de deuren iets lichter had mogen uitvoeren. Deze steken nu erg hard af. Maar nogmaals dat zal een persoonlijke keuze zijn.

Nogmaals mijn complimenten.

Btw. Gebruik je voor je antennes een gitaar snaar of iets dergelijks?
 
Zeer netjes Vinnie. Erg veel kritiek heb ik hier op niet. Daarvoor ben ik niet genoeg op te hoogte van het auto bouwen. Wel vind ik (persoonlijke keuze) dat je de lijnen tussen de deuren iets lichter had mogen uitvoeren. Deze steken nu erg hard af. Maar nogmaals dat zal een persoonlijke keuze zijn.

Nogmaals mijn complimenten.

Btw. Gebruik je voor je antennes een gitaar snaar of iets dergelijks?

De panellines zijn in werkelijkheid niet zo zwaar maar is door de macro opname van mijn fototoestel. De antennes zijn aftermarket van Sakatsu.
 
Zeer mooi model, en zeer mooi afgewerkt.
Chapeau ;)

Benieuwd naar je volgende creatie...

Grtz,
Beyond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan