Hoofdsponsor

1/72 Atlas Cheetah C "Spotty" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Erwin,

met veel geduld en doorzettingsvermogen is het je eindelijk gelukt.
Op de foto's ziet het er allemaal mega prachtig uit.
Ben benieuwd om je beestje over een goeie week live te zien @ IPMS-Gent.

Als je een dio-tje maakt om je machiene te showen moet je er een madammeke bij zetten met een assortie badpakske.
Ene, ik ken iemand die graag blote billen op 1/72 ste schilderd :tongue:

Heligroeten,

Nick
 
Blue Bird schreef :
Ene, ik ken iemand die graag blote billen op 1/72 ste schilderd

Oei, dan gaan we een extra topic moeten aanmaken : schaarsgeklede figuren :laugh::laugh:

Groeten, Pascal
 
Man Erwin, die decals lijken een "kit" op zichzelf...
Mooi hoe deze de vlieger een heel ander uiterlijk geven...

Prachtig model hoor ;)

Grtz,
Beyond
 
Fase 3 beëindigd; de rechterzijde werd ook voorzien van spots.
Nog 2 fases te gaan: a) de onderzijde en b) het plaatsen van alle kleine decal details.





Ziet ze d'er niet mooi uit ????

Wat die blote billen betreft: er was in ZA een vrouwelijke pilote die voor de gelegenheid zo een Cheetah pakje aangetrokken had. Of het een kostuum was dan wel body painting, weet ik niet maar het zag er in elk geval miauwkes uit. :wacko:
Had jullie graag het model gepresenteerd met dat mooi vrouwken er bij maar figurines op 1/72 van dergelijke dames zijn nu éénmaal erg schaars. :( :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

Erwin, dat ziet er heel goed uit man.
Ik zou toch maar eens proberen om zo'n figuurtje te vinden om te schilderen. Ge weet dat ik u altijd met raad en daad zal bijstaan, wat die billen betreft,....mmmmm.
 
Allez vooruit, de onderzijde heeft ook decals gekregen.
De nationaliteitskentekens werden geplaatst op een witte ondergrond, de droptank is volgens plan voorzien van spots doch deze waren niet voorzien in de kit.
Ik heb dan maar de reserve decals van de kit gebruikt om de spotjes te plaatsen.
De fake cockpit op de neus zorgde voor de meeste problemen vermits de decal ontworpen is voor een toestel met gesloten wheelbay. Hij diende dus eerst geplaatst en vervolgens aangepast te worden. :angry:



En dan nu een speciaalken voor de hete bokken onder jullie. 8)
"Spotty" werd indertijd in Zuid-Afrika officieel voorgesteld met op zijn vleugel een jongedame die zelf geschilderd was in een Cheetah pakje. Deze dame, die luistert naar de naam Wanda, zal ik trachten na te maken mits gebruik van een figuurtje uit een Fujimi set. Het ligt niet in mijn bedoeling om er ook een zittende figuur van te maken. Ik wil enkel het figuurtje aanpassen en in een Cheetah pakje steken. :$



Klinkt spannend niet ?? :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow... it will be hot at IPMS-Ghent next tuesday.

Ma Erwin, uw madammeke heeft nog veel te veel textiel rond zich!!!
Preiser heeft op 1/72 wré schoon schaars en zelfs niet geklede madammekes.
Kijk ne keer op de Preiser site... en dinsdag breng ik er eentje mee...

When the Cheetah sleeps tonight...

Nick
 
Wow... it will be hot at IPMS-Ghent next tuesday.

Ma Erwin, uw madammeke heeft nog veel te veel textiel rond zich!!!
Preiser heeft op 1/72 wré schoon schaars en zelfs niet geklede madammekes.
Kijk ne keer op de Preiser site... en dinsdag breng ik er eentje mee...

When the Cheetah sleeps tonight...

Nick

Tx Nick,

Het idee kwam ineens bij mij op en toen ben ik maar gaan zoeken in wat ik hier liggen heb. Maar wees gerust, de meeste kleding zal verdwijnen, ze zal oortjes krijgen en misschien ook een staart (alhoewel deze niet te zien is op de foto's die toen genomen werden)
Juist niet verwachten dat ik er ook nog haar op ga plakken. :P
 
Allez allez Erwin, :):)

Ik weet dat ge dat haar erop kunt plakken. Ge hebt thuis een levend model lopen, :wacko:, vraag haar om te poseren in een cheetah-pakje, maar ik vermoed dat er maar weinig gaat geschilderd worden dan...... :wacko::wacko::ph34r:
:nowink:
 
Wel jongens, ik denk dat Spotty zo goed als af is.
De laatste antennes zijn geplaatst, de laatste likjes verf gelegd.

Ik heb er op gevloekt en heb er plezier aan beleefd maar genoeg is genoeg, tijd voor iets anders.
Volgende dinsdag wordt ie voorgesteld in IPMS Gent, alle voorstellen tot verbetering zijn welkom.





Vermits het een officiële presentatie is mag Wanda natuurlijk ook niet ontbreken dus: .......





Reacties welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vindt hem er prachtig uit zien.
Een model dat je niet vaak tegen komt,dus een mooie voor de verzameling.

Mark
 
ApplausApplausApplausApplausApplaus

Mmoooii...:O, echt mooi..., zeer geslaagd...


Beyond
 
Hey Erwin, :)

Inderdaad jongen, wat een mooie kat is dat geworden, en morgen kan ik hem in het echt bewonderen...:D
Schone kist geworden. ApplausApplaus:))
 
Is inderdaad een prachtig model, en ook nog in een hele originele uitvoering.

Puik werk Erwin ApplausApplausApplausApplaus

PS : Ge moogt maximaal 10 foto's kiezen voor de gallerij, misschien kunt ge er nog een paar met daglicht nemen ?

Groeten, Pascal
 
Ik snap helemaal niets van vliegertjes. Maar ik vind dit toch wel een kunstwerkje geworden. Proficiat met het resultaat. Dat het wel een mooie plaats krijgt in je huis. :P Dat verdient deze zeker.

Echt heel mooi gedaan.

Verder foto´s naar Pascal en het komt helemaal goed.
 
Ook hier een kleine update.
"Spotty" haalde verleden WE brons op de IPMS Belgium Nationals, categorie militaire vliegtuigen, jets, 1/72 en kleiner.
Ben er niet weinig fier op.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog ne keer nen dikke proficiat Erwin, ma eigenlijk verdiende je GOUD... temeer omdat Wanda er bij staat...

Heligroeten,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan