Hoofdsponsor

1/8 Pocher F40 met Autograph transkit [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Peperbus

Guest
Hallo beste mensen,

Meestal hang ik net zo als een aantal van jullie rond op het Brouwersforum. Daar laat ik al 11 maanden lang de bouw van mijn F40 zien. Pascal wees mij op dit forum dus ik dacht...kom laten we mijn geknutsel ook maar eens tonnen aan onze vlaamse vrienden:)

Ik dump gewoon een heleboel foto´s zonder commentaar maar als je vragen hebt alstublieft stel ze!

De kit

DSC_0522.jpg

DSC_0523.jpg

DSC_0552.jpg

DSC_0548.jpg

DSC_0546.jpg

DSC_0547.jpg

DSC_0545.jpg

DSC_0534.jpg

DSC_0535.jpg

DSC_0537.jpg

DSC_0549.jpg

DSC_0551.jpg

DSC_0542.jpg

Ton
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op dit mooie forum Ton
Stel je ook eens voor als je wil.

We zijn dan ook benieuwd naar uw mooi verslag.
Ik zal zeker af en toe eens een kijkje nemen naar je vorderingen.

Have fun
 
Het chassis

DSC_0186a.jpg

DSC_0186.jpg

DSC_0273.jpg

DSC_0274.jpg

img]http://albums.modelbrouwers.nl/coppermine/albums/userpics/10860/DSC_0275.jpg[/img]

DSC_0276.jpg

DSC_0277.jpg

DSC_0281.jpg

DSC_0285.jpg

DSC_0283.jpg

DSC_0289.jpg

DSC_0292.jpg

DSC_0293.jpg

DSC_0294.jpg

DSC_0295.jpg

DSC_0296.jpg

DSC_0297.jpg

DSC_0298.jpg

DSC_0299.jpg

DSC_0300.jpg
 
DSC_0141.jpg

DSC_0143a.jpg

DSC_0144a.jpg

DSC_0173a.jpg

DSC_0175a.jpg

DSC_0176a.jpg

DSC_0177.jpg

DSC_0178a.jpg

DSC_0181a.jpg

DSC_0183a%7E0.jpg

DSC_0184a.jpg

DSC_0184b.jpg

DSC_0186b.jpg[/url]

DSC_0187a.jpg

Hier zijn de vierhonderd uur reeds ruim gepasseerd.

bedankt voor het kijken

Ton
 
Wow, da's echt nie meer gewoon, zeg eens, als dat ding klaar is, kan je toch wel gewoon de contactsleutel omdraaien en de motor starten ?
 
Zo hee. Dat vind ik nu echt helemaal geweldig Ton. Je laat hier ook jou kunsten zien. Ik volg je zonder te veel woorden al lang op het andere forum en ben toch altijd diep onder de indruk. Maar nu je hier ook hebt aangemeld wilde ik toch even deze woorden van waardering neerzetten.

En natuurlijk heel hartelijk welkom bij deze club. En ik hoop dat je snel je draai gevonden zult hebben.
 
Ton,

Welkom op ons forum! dat is punt 1.

Punt 2 is dat ik je ook in alle stilte al verschillende uren heb gevolgd bij ons buren.

Als 3e punt: ik vind het schitterend dat je hier ook je kunsten laat zien. Ongetwijfeld gaan er weer een aantal mensen enkele uren sprakeloos zitten kijken hiernaar (net zoals ik nu weeral doe).

Die aftermarket van Autograph is misschien niet 100% correct (meen ik gelezen te hebben "ergens"), maar het is elk geval een meerwaarde voor je model.

Dit is gewoon subliem!-foto-
 
Hi Ton,

Fantantisch dat ge ook hier uw prachtwerk toont :) Dit project is immers dé reden waarom ik begonnen ben met de ombouw van mijn F-40 en Beurlys.

Het einde komt langzaam maar zeker in zicht, veel succes met de laatste loodjes ;)

Groeten, Pascal
 
Ton,zeker hartelijk welkom op dit gezellig forum........en ja,ik ben gewoon sprakeloos......man...man.....dit is prachtig..:wacko::wacko::wacko::wacko:
wat een mooi projekt...bedankt dat je dit met ons wilt delen,danny,onze zoon staat hier naast mij te kweilen..niet gewoon...deze kit,daar zal ook wel een aardig prijskaartje aan aanhangen...als je wat informatie over de kit zou kunnen meegeven..zou tof zijn.........
bedankt man........:D:D:D
 
Mensen, bedankt voor al jullie leuke reacties! Als het een keer even niet lukt...en dat gebeurt nog al eens bij deze kit, dan zijn dit soort reacties vitamine :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gij ook bedankt Ton dat ge dit schitterend project op ons forum plaatst ^^
Leuk om al die foto's zo onder elkaar te zien, lijkt wel een dagboek.

Groeten, Pascal
 
Hi Ton :),

Hebt ge nog wat kunnen verder werken aan deze beoetie ?

Groeten, Pascal
 
Hi Pascal,

Zit na 500 uur en een jaar knutselen een beetje in een bouwdip. Ik werk er nu per week een paar uurtjes aan en over een tijdje is de complete motordeksel wel klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan