Hoofdsponsor

1/8 Pocher F40 met Autograph transkit [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik dat allemaal nog zie liggen heb je nog wel even werk, maar het einde is dan wel in zicht. Ziet er tosch bijzonder echt uit allemaal. :O

Weet je al wat je hierna zult gaan bouwen? Ben ik nu al reuze benieuwd naar. :D
 
Bedankt mensen !

@Rik Het volgende model staat vast: Ferrari 500 van revival (1:20). Maar die doe ik om mijn roestige spuitvaardigheden weer ven los te masseren :) En daarna???? Het moet in ieder geval nu even geen 600+ uur project worden..ik heb nog een hoop in de stapel om uit te kunnen kiezen.
 
Hi Ton,

Ziet er weer fantastisch uit ApplausApplausApplaus

Het lijkt allemaal zo makkelijk als ge naar uw werk kijkt, maar ik weet dat er enkele duizenden onderdelen in deze prachtige F-40 zijn ingebouwd.

Werkelijk schitterend !!! ^^

Groeten, Pascal
 
Nog even en deze dame is gewassen en gepoetst en klaar voor de eindfoto´s

DSC_0283a.jpg

DSC_0285a.jpg

DSC_0286.jpg
 
Men zou denken dat dit om de voorstelling van een 1/1 model gaat.

Mooi!
 
:O
Hij maakt een grapje. Dit is niet zijn model. Maar een heus 1 op 1 model. :P

Dat kan niet anders. :P
 
Jawel, dat is een echte, volledig authentieke Ferrari F-40. Hij is alleen niet groot genoeg om erin te gaan zitten :laugh:;)

Man, man, ik ga ogen te kort komen wanneer ik deze schitterende wagen in "real live" ga zien.

Groeten, Pascal "Wet Sellery"
 
Als ik dat zo zie ben ik er ook wel trots op :) Nu nog beetje poetsen en dan foto´s nemen en dan is het project klaar. Live te zien op de Brouwersdag 290809
 
Ik heb vandaag even wat testfoto´s gemaakt....met 60 cm is het moeilijk fotograferen.

DSC_0287.jpg

DSC_0288.jpg

DSC_0288a.jpg

DSC_0289~0.jpg

DSC_0290.jpg

DSC_0290a.jpg

DSC_0292~0.jpg

DSC_0294~0.jpg

DSC_0297~0.jpg

DSC_0299~0.jpg

DSC_0302.jpg

DSC_0300~0.jpg
 
Zo he dat ziet er meer dan fantastisch uit man.:O

Maarrrrrrr....... moeten zoeken maar heb wel een klein kritiek puntje. :P:P

foutje voor de goden zeggen de indianen die dat expres er in aan brengen om ons niet op het zelfde niveau te plaatsen als de goden.
Een van de laatste foto's heeft dus een kenteken te zien. Daar zien we dat het kenteken scheef zit.:unsure:
 
pfffff..... wat moet een mens hierop aanmerken?
Dit is warempel een staaltje van de bovenste plank.

Proficiat!!!
 
Zo he dat ziet er meer dan fantastisch uit man.:O

Maarrrrrrr....... moeten zoeken maar heb wel een klein kritiek puntje. :P:P

foutje voor de goden zeggen de indianen die dat expres er in aan brengen om ons niet op het zelfde niveau te plaatsen als de goden.
Een van de laatste foto's heeft dus een kenteken te zien. Daar zien we dat het kenteken scheef zit.:unsure:

Als rechtgeaarde nederlander ben ik het met je eens....maar dit is echt Italiaans...ze kunnen niets recht zetten :) Nee hier is uitgebreid onderzoek naar gedaan.:D Weet je waar ik trouwens wel achterkwam: dit bord werd maar tot 1975 gebruikt ...dit had het moeten zijn

prova3.jpg
 
ze kunnen niets recht zetten

Maar de Ferrari is wel recht. :laugh::laugh:

Dacht ik iets gevonden te hebben. Niet dus. :tongue:

Ach je ziet dat hier een pro bezig is. En probeer ik als beginner daar kritiek op te leveren he. :P
 
Ach je ziet dat hier een pro bezig is. En probeer ik als beginner daar kritiek op te leveren he.

Dat beginnerstadium van jou valt wel mee...en ik ben ook maar weer pas begonnen :)
 
Kan hier weinig anders dan beamen dat het pracht werk is dat we hier zien.

Erik.
 
Hi Ton,

Ge hebt ongeloofelijk veel tijd, werk en liefde in dit project gestoken, en het resultaat is :

FANTASTISCH !!!!

Dit is veruit het meest gedetailleerde en mooiste F-40 schaalmodel dat er bestaat. Leuk dat ik dit project vanaf het begin heb mogen volgen, en geweldig dat ik u als leermeester voor mijn F-40 projecten heb ^^

Ik kijk er heel erg naar uit om deze volgende maand in "real live" te zien.

Heel, heel, heel, heel knap gedaan Ton, diep respect ApplausApplausApplausApplausApplaus

Groeten, Pascal "Wet Sellery"
 
Hallo kroket, dit is echt wel van de bovenste plank hoor, proficiat met het behaalde resultaat Applaus

En dan een vraag, ik heb het misschien over het hoofd gezien of niet gelezen, maar is al bekend wat uw volgende project is, want dit kunnen we niet missen natuurlijk ;)
 
Geef me 1 reden om te geloven dat dit een model is en geen echte :D
 
Sprakeloos zit ik hier te kijken....-foto--foto--foto-

Eén iets valt er me op.
Is het normaal dat bij deze Ferrari, de uitlaat niet recht gemonteerd is?


Voor de rest, niks dan lof.

Dominiek, die heel jaloers is en hoopt om ooit zo'n resultaat te bekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan