Hoofdsponsor

1/200 Bismarck 1/200 amati door ardennenoffensief

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

swa I

Guest
beste forumvrienden,zoals je wel al hebt kunnen lezen op het forum,ga ik hier met nog enkele toffe colega's,het schip "De Bismarck 1/200 van amati"bouwen.Daar dit een lang durend projekt gaat worden(drie jaar,wekelijks een aflevering)denk ik dat met raad en daad,het een heel intressant projekt zal worden....maar dat ook de groepsbouw zal leiden tot een waardevol dokkument.....dus ik ga hier trachten wekelijks een update te doen,van deze prachtige "Lady"Zeker zou ik het op prijs stellen,dat jullie ,allemaal zowel gunstige als bijsturende kritiek zouden geven...dit kan alleen maar leiden tot leerzame informatie voor iedereen...Voor beeldmatriaal en historiek zijn er aparte topics geopent
Bij deze alvast bedankt voor jullie steun.................:D:D:D:D:D:D:D
 
Daar er verschillende versie's zijn geweest op gebied van beschildering...en dat ze allemaal ,althans voor mij even mooi zijn ,heb ik toch gekozen voor deze

BismarckOperationRheinubung.gif

The Bismarck as she looked when entering the Korsfjord in Norway on 21 May 1941. The cutters, yawls, and dinghies on both sides of the upper main deck were removed before the start of Operation Rheinübung.

foto en tekst:KBismarck.com - Bismarck Drawings and Paint Schemes
 
Veel suk6 Swa, deze wordt gevolgd, en nu eens niet door de Engelse vloot..... ;)

Grtz,
Beyond
 
Heel veel plezier met deze bouw. Ik zie nu dat er twee exact de zelfde gaan komen.

Ik ga je met veel plezier volgen. Dit is een pracht van een schip.
 
Heel veel plezier met deze bouw. Ik zie nu dat er twee exact de zelfde gaan komen.

Ik ga je met veel plezier volgen. Dit is een pracht van een schip.

Twee de zelfde Rik.....er is wel een verschil van painting....die van Johan en die van ikke.......voor de rest zal hij niks verschillen en die van kurt...zijn painting vind ik ook héél mooi....maar ja nog gezegt ,ik vind ze allemaal mooi....:D:D:D
 
Ollands grapje.

Bismark en Bismark.

En natuurlijk Bismark. Maar kon het niet afmaken. :P
 
Bij deze wil ik u alledrie heel veel plezier en succes wensen met dit fantastische project. De Bismarck, een prachtig en indrukwekkend schip, dat gaat gebouwd worden door 3 schitterende en heel enthousiaste bouwers.
Dit gaat geweldig leuk zijn om te volgen :)

Groeten, Pascal
 
Veel plezier Swa!
Het moet een geweldig gevoel geven om aan het begin van zo'n mooi bouwproject te staan!

groeten, Rinie
 
bedankt mannen........dit geeft nog meer motivatie...........:D:D:D:D



Maar ik heb hier een vraagje.....en ge gaat er mischien mee lachen...........
Kan er mij iemand vertellen ,wanneer of op welke dag de afleveringen binnenkomen in de winkel....mijn krantenwinkel.....kon geen zinnig antwoord geven........hij dacht dinsdag of donderdag........:wub::wub::wub::wub:
 
mij hebben ze vertelt dat er soms maar om de twee weken een zending komt maar dan twee pakketten ineens:D..........spannend, gelukkig is de winkel maar om de hoek, ik loop er toch elke dag eens binnen om mijn krant:P

Bij mij is de winkel ook niet ver........ik wil alleen zeker zijn dat de afleveringen binnenkomen....en dat ik ze dan heb....en om de twee weken is voor mij ook goed, zeker in het begin,je moet toch op een paar afleveringen wachten om deftig te kunnen starten.....we zullen wel zien..........;););)
 
Maar ik heb hier een vraagje.....en ge gaat er mischien mee lachen...........
Kan er mij iemand vertellen ,wanneer of op welke dag de afleveringen binnenkomen in de winkel....mijn krantenwinkel.....kon geen zinnig antwoord geven........hij dacht dinsdag of donderdag........:wub::wub::wub::wub:

Het zal altijd op dezelfde dag zijn, maar welke dag, dat zal je moeten afwachten.
De Amerigo-afleveringen arriveren de dinsdag bij onze krantenwinkel, maar de aflevering van Pat's I-Qbot liggen pas de donderdag in de winkel, nochthans zijn beiden uitgaven DeAgostini.
 
LAP.................het begin al.............................:laugh::laugh::laugh::laugh:
 
die volgende afleveringen zullen wel op een dinsdag of donderdag binnenkomen. ik gok zelf op donderdag :D

en by the way, veel succes en veel plezier (voor ze alledrie :P ). ben er zeker van dat de Bismarck prachtig zal worden
 
Even voor de veiligheid een aantal reacties verwijderd ivm de veiligheid van de topicstarter.
Tekeningen in het openbaar aanbieden is niet legaal. En daar kan je diep mee in de problemen komen ivm copyrights.
 
Rik je hebt echt een haviksoog.............bedankt man,ik heb er niet bij stilgestaan.....maar terecht....bij deze....:D:D:D:D
 
Ook hier zeer veel bouwplezier gewenst, en dit is natuurlijk een zeer grootte en mooie groepsbouw.

Veel succes
 
Veel succes toegewenst, Swa.

Ik kijk er al naar uit! coastguard.gif


Droop
 
he swa maat dit kan echt geen probleem zijn voor jou en ik ga je zeker volgen. dan kan ik nog iets leren van de echte meester.
ik zou zeggen bouw ze ;)
 
he swa maat dit kan echt geen probleem zijn voor jou en ik ga je zeker volgen. dan kan ik nog iets leren van de echte meester.
ik zou zeggen bouw ze ;)
Dirk.....ik kijk er ook echt naar uit,gewoon dat wachten hé.....:O:O:O
Ik heb er wel zin in.............:D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan