Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Diorama's (civiel en militair) Lost cardplay
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Lost cardplay

meller
    Gast

Standaard Lost cardplay

Hallo!
    Hier nog een paar foto's van een klein dio dat ik dank zij ons schitterende weer deze week heb afgewerkt!
    De inspiratie kwam van een foto uit een boek over Normandie.Alle commentaren,zowel positieve als negatieve zijn welkom!
    Groeten Meller!

swa I
    Gast

Standaard

Spijtig van de onduidelijke foto's(ik had graag de close up van de figuren gezien......maar toch weeral ........knap werk man..............van een beetje realiteit ,hoe het er in die tijd er aan toe ging.........

Standaard

zeer mooie weergave
    en weer een fallshirmjaeger een voorliefde mischien??
    greets scott
    ten einde iedereen goed te bedienen is het noodzaak bestellingen te plaatsen via een pb
    http://www.what-ever.be/

kortijkse steenweg 367 9800 Deinze open van 10 tot 18 zondag en maandag gesloten
    nieuw afhaal punt te oostende zandvoord straat 151 8400 oostende op afspraak

Standaard

Ziet er heel goed uit Meller!

groeten, Rinie

meller
    Gast

Standaard

@ ardennenoffensief,zal proberen een paar duidelijker foto's te posten,was de eerste keer dat ik met het nieuwe fototoestel heb gewerkt.Moet het allemaal nog een beetje uitvlooien.

@ Scotty,Zal wel een toeval zijn maar ik vind deze para's toch wel iets speciaal hebben.Stiekem hoop ik ooit met mijn metaaldetector zo een helm te vinden.Je weet maar nooit

Standaard

Da's dus wat ze bedoelen met "een slechte hand" bij het pokeren ?

Mooi gedaan hoor.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Hoi Meller,

Je wordt op deze manier zeker een vaste waarde om te volgen op dit forum .

Klein maar fijn...
    Mooi werk.

Misschien juist de boompjes wat meer "aankleden"...
    ....wat gedroogde peterselie, laagje verf,...

Verlang al naar je volgende werkje...

Grtz,
    Beyond

meller
    Gast

Standaard

Hier is de foto van waar ik mijn inspiratie voor dit dio heb gehaald!
    Laatst gewijzigd door meller; 23-01-09 om 23:44

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten