Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Figuren Koekie kliederde Warmachines Cryx modellen
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 17

Discussie: Koekie kliederde Warmachines Cryx modellen

Standaard Koekie kliederde Warmachines Cryx modellen

Eigenlijk doe ik dit doordat ExSerCo me een mailtje stuurde ivm m'n account.

Ik mailde terug, en zo kwamen we aan de babbel.

Komt er op neer dat ik af en toe een penseeltje tegen plastic of metaal aanwrijf en dat dit resulteerd in aanvaardbare modellen.

Ik smeer vooral Game Color spul aan WH O&G, Dwergen, Macedoniers (WH Historical), Warmachines Cryx en Babylon 5 vliegdingen.

Anyway, enkele pics:

Boven en onder: Warmachines "Reaper", samen met 2 "Defilers"

Onder: Warmachines "Skarre"

Onder: Warmachines "Satyxis Raiders" en "Bilethralls"

Zo, laat ik het hier voorlopig bij laten.
    Hou jullie NIET in om kritiek te geven.
    Als alles goed gaat, komen er nog van andere spullen...Als er na dit nog iemand interesse zou hebben.
    Laatst gewijzigd door pantani; 01-03-10 om 11:20

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
    Als alles goed gaat, komen er nog van andere spullen...Als er na dit nog iemand interesse zou hebben.
    Waarom niet? Er zijn hier genoeg mensen die met deze figuurtjes in de weer zijn.
    En zoals ik hier zie, hoef je je zeker niet in te houden om jouw figuurtjes hier te posten.
    Die zijn verdikke goed geschilderd zeg!

Mooi hoor!

Droop

Banned

Standaard

Hey Koekie,

Tof dat je hier een en ander komt tonen.
    Verdikke man, die zijn schoon geschilderd.
    Dit doet me eraan herinneren dat ik dringend mijn Dwergenleger moet bijwerken. Dat zal iets zijn voor de komende weken, om er terug eens mee te beginnen.

Heb je nog andere modellen geschilderd? Niet aarzelen, maar tonen. Dit is dan tevens weer een stimulans om anderen aan te trekken.

Standaard

Dag Kookie,

Zeer mooi werk wat je hier laat zien.

Ik schilder ook af en toe eens zo'n figuurtje, maar ik speel geen games.
    Er staan er enkele in mijn sprookjesbos...

Grtz,
    Beyond

Standaard

Wow, dat ziet er zeer mooi uit.
    Maar zeg eens, die Warhammer Historical, is dat misschien iets nieuws ? Want dit is echt de eerste keer dat ik daarvan hoor.
    Zijn die "Historical" figuurtjes op een bepaalde schaal ? Als dat zo is, opent dit uiteraard zeer interessante mogelijkheden voor de diorama-bouwers.

In ieder geval, van harte welkom bij deze gekkenbende
    *Dan, die ook al wel moet bekennen eens een doos van Warhammer 40K te hebben gekocht, die helaas door de kits geplunderd werd nog voordat het kliederwerk klaar was.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

siemenraets
    Gast

Standaard

amai, dat is nog eens schoon om te zien!!!
    ik zal nog lang mogen oefenen voor ik dit niveau haal

en post maar zoveel je wilt. als je zo mooie blijft posten, is iedereen blij

en ja, ik ben ook benieuwd naar Warhammer Historical. dat ben ik nog wel eens bereid te gaan halen als ik juist weet wat het is.
    hebben ze misschien een link of zo?

Standaard

Hey bedankt jongens, ik maak binnenkort nog wat pics en dan zien we wel.
    Ivm WH Historical: AKA WH Ancient Battles, is eigenlijk hetzelfde spelsysteem als WH Fantasy, maar met historische modellen (deuh).

Een directe link vind ik niet zo meteen, maar misschien heb je hier wel wat aan:
    Het regelboek (de regels verschillen niet veel van de Fantasy variant, maar toch is dit interessant om erbij te hebben)

En enkele uitbreidingen, waarin je info en taktieken vindt ivm het gekozen leger, alsook de nodige armylists met de daarbijhorende punten.

Er zijn nog heel wat meer boeken, gaande van vikings, barbaren, middeleeuwse figuren zoals Arthur, over Het Wilde Westen tot zelfs El Cid en Vlad The Impaler
    De figuren zijn allen 28mm, maar met wat aanpassingen (vooral de movement en shooting afstanden), kan je eigenlijk iedere schaal gebruiken.

Een idee van hoe het er bij Alexander aan toe gaat:

Hopelijk is dit al wat bruikbare info.
    Btw, ikzelf ben lid van de Antwerpse Wargamersclub Tin Soldiers of Antwerp
    Wij spelen in ons clublokaal (zie website) elke vrijdagavond vanaf een uur of 6 tot iets na middernacht.
    Kom gerust eens een kijkje nemen. (er wordt meer dan koffie en cola geschonken)

Grts
    Laatst gewijzigd door pantani; 01-03-10 om 11:21

Standaard

Dat ziet er goed uit hoor. Een echt figuur schilder die ook nog speelt met de figuren.

[mod] Word dit een bouwverslag? of word dit een show topic? Dit vraag ik om de juiste plaats te bepalen. Dit omdat hier eigenlijk alleen maar bouwverslagen moeten komen te staan. Ik weet dat niet alles goed staat hier. Daar word aan gewerkt. [mod] modelengeneer.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

siemenraets
    Gast

Standaard

dat wil ik ook nog eens halen als geschiedenisfreak zijnde
    en hoeveel kosten zo van deze dozen? en zijn ze gewoon verkrijgbaar in de winkel of gewoon via internet bestellen?

Standaard

@Modelengeneer: Oeps, ik had eigenlijk geen idee waar ik dit moest posten.
    Zet maar op z'n juiste stek, en dan gaan we daar gewoon verder met onze (on)zin.

@siemenraets: Ga af en toe eens een kijkje nemen op [TMP] The Miniatures Page , daar vind je heel veel verwijzingen naar verdelers in de hele wereld (of tenminste naar hun websites).

Beurzen zijn natuurlijk ook niet te missen, en misschien is er wel een winkelier in je buurt die spullen kan bestellen via z'n leveranciers.

Het is wel zo dat de meeste metalen modellen in blisters van enkele stuks worden verkocht, maar er bestaan ook een aantal plastic sets, en die vind je dan weer per 25 of 30 in een doos.

Enkele interessante links:
    Perry Miniatures
    Zen Cart!, The Art of E-commerce
    Magister Militum E-Commerce Shop

Je vindt er zelf nog wel wat.

Standaard

Hou jullie NIET in om kritiek te geven.
    zou niet durven.
    Dit is helemaal mijn gebied niet,kan alleen maar zeggen prachtig gedaan.
    Luc alias "newbie"

Werkbootje van 1820
    Colin archer van billing boats
    Santisima Trinidad (RC)

Standaard

Was eigenlijk al lang benieuwd, hoe jullie een slagveld spelen ????
    antwerpen, is te ver om eens over te komen, maar ik geloof dat er in Roeselare en omstreken ook iets is op dat gebied.
    't Is waarschijnlijk leuk je zelfgemaakte beeldjes te zien strijden,Hé

Mooi geschilderd
    Groetjes
    Ward
    Wat je ook maak of doe,
    voeg er steeds je ziel aan toe

Standaard

OK, jullie hebben erom gevraagd.

Hierbij enkele shots van m'n 40K Necron Nightbringer, laat ons zeggen een van de "goden" van de Necrons.

Deze "Nightbringer" schilderde ik ongeveer twee jaar geleden, dus ondertussen heb ik al wat foutjes opgemerkt (macro foto's zijn ook niet vergevensgezind)
    Het komt er nog wel van om hem opnieuw te doen, maar ik ben eigenlijk met veel te veel tegelijk bezig.

De pics:

Voor diegenen die de Necrons niet kennen, denk The Terminator zonder z'n huid.
    Btw, "I'll be back" is een van de regels van de Necrons: als een Necron word verslagen, mag de Necron speler in de volgende beurt proberen deze terug te laten komen. (nasty rule)

Veel kijkplezier, en laat de kritiek niet achterwege.
    Laatst gewijzigd door pantani; 01-03-10 om 11:21

Standaard

Koekie. Mooi geschilder. Probeer de volgende keer eens iets meer te blenden met verdunde verf. Dan lopen de kleuren iets mooier in elkaar over.

[mod]
    Verder even een waarschuwing. Je hebt een foto van Games Workshop gebruikt. Die scannen de gehele dag op illegaal gebruikte foto´s in gebruik genomen. Die boetes zijn groot. En hoe ze het allemaal achterhalen is mij een raadsel. Ze geven ook zeer weinig toestemming om hun foto´s te plaatsen, ik neem dus ook aan dat je die niet hebt. En kijk hier dan ook echt mee uit. [mod]
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

@ Modelengeneer: Bij deze zijn we weeral veilig voor het alziend oog van de GW spionnen.

Wat je zegt over het blenden, klopt helemaal, maar zoals ik reeds schreef, het is ondertussen al een tweetal jaren geleden.
    Ook effe beseffen dat dit model slechts 9 cm hoog is...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Andere - Koekie In Space
    By koekie in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 21-04-09, 20:15
  2. Figuren - Koekie heeft een zwak voor groentjes...
    By koekie in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 14-01-09, 23:05

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten