Hoofdsponsor

1/35 LeFH 10.5 cm 18/40 howitzer, late versie. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
het zwart is wel mooi maar trekt o zo hard stof aan dat je elke dag stof moet gaan afdoen. als ik van u was zou ik tog een dio maken :D:D
 
Amazone, heb jij een glazen bol misschien ? Ik heb hier zitten poetsen en doen, en als ik m'n rug had gedraaid was het weer van dadde ! Vanaf nu alleen nog vignettes en diorama's mijn vriend.
 
:laugh: ik zie ik zie wat jij niet ziet :D:D

het mat zwart valt meestal nog wel mee maar zoon spiegel is om stof vragen gunit :)
 
Guy , het is een geslaagd project ,uw kanon. Proficiat kerel !!!!

Wat dat sokkeltje betreft, ik vind het geslaagd.
Strakke opsteling van het wapen, simpele en evenstrakke sokkel en goed gedetailleerde display.
Dus afblijven, alleen in het vervolg geen hoogglansvernis of blinkende verf voor het sokkeltje gebruiken maar satin of blinkende vernis op een matte zwarte verf zetten.

Maar allez, als ge een dio wil maken kunnen we weer iets bijleren hé.
 
Zeer mooi gedaan hoor, knap stukje werk, je mag er trots op zijn.
 
Mooi resultaat hoor.... Die zwarte sokkel is idd best aardig zo....

Ik denk dat je hier nog een mooie kap overheen moet zetten. Anders gaat het idd veel stof vangen.....

Wil je deze ook in de galerij hebben, dan even 10 plaatjes per pb verzenden dan kan de mod het plaatsen.
 
G,

Wat kan ik anders zeggen dan, Toppertjeeeeuh

Groet,

Swa
 
Hallo vrienden,


Ik heb tussen de laatste post enkele maanden geleden en deze vandaag nog heel andere bedoelingen gehad met het stuk artillerie - jawel, het diorama 'Chiens Méchants !' - maar dat zullen we verder maar buiten beschouwing laten...


Vandaag staat het stuk licht veldgeschut opnieuw op een strakke sokkel, maar ditmaal met een mattere drager, waardoor stof veel minder kans krijgt, een heel verschil met de vorige display met hoogglans drager !


De foto's :

10-11.jpg


20-7.jpg


30-5.jpg


40-3.jpg


Laat het weten he mannen, ongezouten !


Vriendelijke groeten !
 
Laatst bewerkt:
Hey,
:)
Yep, dat ziet er schoon uit.;)
Ik vind dit kunstig, zo'n strakke opstelling, het heeft iets speciaals, brengt het model wel meer tot zijn recht.8):$
 
Swaken bedankt, een positieve reactie alvast. Er wordt op deze manier wel meer aandacht geschonken aan het model denk ik, er is immers niks dat afleidt he.

Morgen bij daglicht de eindfoto's want ik heb nog wat pigmenten toegevoegd ter hoogte van de wielen, en er werd nog wat met een fijne grafietstift gedaan.

Nog eens bedankt, en nu ik een gezicht op de reacties kan kleven is het nog leuker geworden op het forum !
 
Zoals voordien gezegd, gewoon prachtig Guy.
Op zo'n sokkeltje komt hij volledig tot zijn recht (vind ik).
 
Is inderdaad zeer mooi, ook de sokkel.
Ik vind dit zo mooi gemaakt, niet te doen, qua verwering en dergelijke, perfecte uitvoering, chapeau
 
Bedankt jongens, ik hoop 'm in de toekomst eens mee te kunnen brengen, want ik heb nog enkele puntjes verbeterd (pigmenten wielen + mondingsrem-uitstoot), waardoor het er toch weer wat beter uitziet nu.

Eigenlijk zijn de foto's absoluut ontoereikend van kwaliteit als ik hem in het echt zie staan.

Groeten van GUnit.
 
Ja Guy hij komt mooi tot zijn recht op die sokkel.
Knap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan