Hoofdsponsor

1/12 Kawasaki Ninja H2 CARBON (WIP)

SILITEK

Member
Registered
Lid geworden
11 mrt 2021
Berichten
14
Beste bouwvrienden...

Na het warme onthaal met de Duc deze Kawasaki in bouw. Probeer het niveau wat op te beuren, dus een gebruikt model waar hopelijk het "Tupperware" imago van af is. Dat wil zeggen wat heatpipe verkleuring en roet toevoeging. Enfin, lees en leer veel van jullie, tot zover mijn dank hiervoor.

De engine... met wat hamerslag invloed in 't chrome


PSX-20210315-185312.jpg

Het Gifgroen van de Kawa in 't frame...

PSX-20210316-130810.jpg

Vernissen en polijsten van de (metallic parts)... tot een shine effect

De tank
PSX-20210316-134427.jpg

De uitlaat een gebruikte een verkleuring door de hitte...
PSX-20210314-200816.jpg

De bouw tot zover.

PSX-20210318-071935.jpg

PSX-20210318-071813.jpg

PSX-20210318-071855.jpg
 
Laatst bewerkt:
wederom een zeer knappe bouw en knappe moto , je hebt het echt in je vingers Louis
Knap
Marc
 
Om een duidelijk te zijn met Tupperware gehalte bedoel ik dus de motoren met een volle kuip waardoor je niets meer ziet van de techniek, dus ik ben een echte liefhebber van zo weinig mogelijk toeters en bellen op een motor. een naked bike dus. :) Maar in de modelbouw mag ook graag een Tupperware gebakkie zien hoor :laugh:
 
Om een duidelijk te zijn met Tupperware gehalte bedoel ik dus de motoren met een volle kuip waardoor je niets meer ziet van de techniek, dus ik ben een echte liefhebber van zo weinig mogelijk toeters en bellen op een motor. een naked bike dus. :) Maar in de modelbouw mag ook graag een Tupperware gebakkie zien hoor :laugh:

Ik vroeg me bij het Ducati topic al af waarover die opmerking ging, nu is het wel duidelijk. Tja, als iedereen dezelfde smaak zou hebben zou de wereld toch een pak saaier zijn natuurlijk. :)
 
^^...Dank alle @Ron aha...nee, dacht dat Te clean, wat ik me overigens wel kan voorstellen, een aandachtpuntje was:) excuus.
Maar ik heb wel de bandjes geschuurd! Leer met de dag :)

Bedankt mannen voor het enthousiasme.
Wordt vervolgd!
 
Laatst bewerkt:
Rudi..dat is goed gezien. Correcties doorgevoerd. Er waren nog wat kleine dingetjes waar ik niet tevreden over was. O.a de uitlaat...

PSX-20210319-084310.jpg

PSX-20210319-084101.jpg

Tot zover vrienden...
 
Toch weeral een fantastisch model geworden hier zitten stielmannen zonder twijfel
Marc
 
De uitlaat is stukken beter zo past beter bij de schone motorfiets :) Nu de laatste loodjes nog en je heb weer een mooi model in de vitrinekast.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan