Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Real Space Metal Earth - Apollo 11 Saturn V [done]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Metal Earth - Apollo 11 Saturn V [done]

Standaard Metal Earth - Apollo 11 Saturn V [done]

Hoi,

Ik blijf even in het metaal. Met kerstmis heb ik van mijn 11-jarige dochter deze cadeau gekregen: de Metal Earth Apollo11 Saturn V.

Deze moest dus gebouwd worden en met enige stress, want ik kon en mocht dit niet verknallen.

Dus met bevende hand van start gegaan. Er zijn 2 sheets met onderdelen:

De effectieve start:

Nu snel de hoogte in:

Er zijn ook echt wel heel kleine onderdeeltjes:

Nu de Apollo zelf:

Ook daar wat minuscuul gepruts:

Alles komt goed:

En dan het eindresultaat:

Overleeft mijn versie de vergelijking met de coverfoto?

Zeer leuke kit met een makkelijk deel (de toren) en een uitdagender deel (de raket).
    En niet onbelangrijk, mijn dochter vindt het resultaat super.
    Jullie begrijpen dat wat jullie er van vinden per definitie minder doorslaggevend zal zijn .

Grt,
    Joost
    -------------------------------------------------------------------------
    PAPER BEATS ROCK!!!
    Our patience will achieve more than our force.
    (Edmund Burke)

Standaard

Ik vind het heel geslaagd Joost temeer omdat daar geen druppel lijm of een las aan te pas komt!
    Als ik één punt van kritiek mag uiten dan zou dit slaan op de motoren die nogal ver van de romp staan en dus niet mooi aansluiten maar ik weet natuurlijk niet of de kit het toestaat dat deze dichter bij de romp kunnen geplaatst worden.
    Maar als je dochter het super vindt dan is alles ok toch?
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Goede topic beantwoorder dancooper's schermafbeelding

Standaard

Dat ziet er alweer zeer geslaagd uit. die raket rollen zou mij wellicht niet lukken.
    Dany
    Op de werkbank :
    Huidige actieve bouw : Central Pacific N°60
    In de koelkast : Cn2t "Las"

Standaard

das wel ferm , sorry ik ben zo niet voor zulke zaken maar vind het toch mooi
    marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

@Erwin: Geen probleem met je kritiek, zeker omdat die terecht is. Ik had het bij de bouw ook al in de mot en heb voorzichtig geprobeerd om die motoren beter te laten aansluiten. Maar aangezien er geen reserve-onderdeel was hiervoor ben ik daar niet te ver in durven gaan om geen onherstelbare schade aan te richten. Beter 4 motoren die niet 100% aansluiten dan 3 of minder motoren op het einde van de rit.
    Zoals ik al schreef: de raket was het uitdagende deel van deze kit, en die motoren waren er nog het lastigste aan .

Grt,
    Joost
    PAPER BEATS ROCK!!!
    Our patience will achieve more than our force.
    (Edmund Burke)

Standaard

Knap werkje.
    Pascal

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten