Hoofdsponsor

Anders / onbekend Metal Earth - Apollo 11 Saturn V [done]

PaperShaper

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 nov 2011
Berichten
554
Hoi,

Ik blijf even in het metaal. Met kerstmis heb ik van mijn 11-jarige dochter deze cadeau gekregen: de Metal Earth Apollo11 Saturn V.
3QWo6wz.jpg

Deze moest dus gebouwd worden en met enige stress, want ik kon en mocht dit niet verknallen.

Dus met bevende hand van start gegaan. Er zijn 2 sheets met onderdelen:
zqdJuJU.jpg

De effectieve start:
JxuUJCc.jpg

JvMLMgV.jpg

Nu snel de hoogte in:
FF9eMhf.jpg

wp9DChn.jpg

YQAMPlg.jpg

Er zijn ook echt wel heel kleine onderdeeltjes:
0kpcDfP.jpg

OePGN1o.jpg

Nu de Apollo zelf:
kPpKmhf.jpg

Ook daar wat minuscuul gepruts:
zhNzmJL.jpg

bX9ieAi.jpg

Alles komt goed:
YaGbnMn.jpg

En dan het eindresultaat:
AG0KiWf.jpg

AzYfIFL.jpg

Overleeft mijn versie de vergelijking met de coverfoto?
CviNuX7.jpg

Zeer leuke kit met een makkelijk deel (de toren) en een uitdagender deel (de raket).
En niet onbelangrijk, mijn dochter vindt het resultaat super.
Jullie begrijpen dat wat jullie er van vinden per definitie minder doorslaggevend zal zijn ;).

Grt,
Joost
 
Ik vind het heel geslaagd Joost temeer omdat daar geen druppel lijm of een las aan te pas komt!
Als ik één punt van kritiek mag uiten dan zou dit slaan op de motoren die nogal ver van de romp staan en dus niet mooi aansluiten maar ik weet natuurlijk niet of de kit het toestaat dat deze dichter bij de romp kunnen geplaatst worden.
Maar als je dochter het super vindt dan is alles ok toch?
 
Dat ziet er alweer zeer geslaagd uit. die raket rollen zou mij wellicht niet lukken.
 
das wel ferm , sorry ik ben zo niet voor zulke zaken maar vind het toch mooi
marc
 
@Erwin: Geen probleem met je kritiek, zeker omdat die terecht is. Ik had het bij de bouw ook al in de mot en heb voorzichtig geprobeerd om die motoren beter te laten aansluiten. Maar aangezien er geen reserve-onderdeel was hiervoor ben ik daar niet te ver in durven gaan om geen onherstelbare schade aan te richten. Beter 4 motoren die niet 100% aansluiten dan 3 of minder motoren op het einde van de rit.
Zoals ik al schreef: de raket was het uitdagende deel van deze kit, en die motoren waren er nog het lastigste aan :@:@.

Grt,
Joost
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan