Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Marlyn Monroe [done]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Marlyn Monroe [done]

Lightbulb Marlyn Monroe [done]

tussen het studeren schilder ik ook nog een beetje.
    de figuur is van Life Miniatures 1/10 schaal, bestaat uit 2 stukken. Ik wou natuurlijk niet echt de boxart volgen en heb een beetje andere kleuren ingebracht.

Is nog niet af, maar de richting is er wel. het detailwerk en de fijne afwerking zal nog wel een paar uren in beslag nemen.

Standaard

Mooie variant Jan, vind de ogen heel mooi geschilderd.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Ben er weg van vooral die kledij.
    Knap schilderwerk weer.
    Pascal

Standaard

Ik beschouw ze als af, Life miniatures, 1/10, geschilderd in acryl

Laatst gewijzigd door Debart; 19-02-21 om 09:04

Standaard

Knap werk weerom Jan.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Hieronder mijn opmerkingen (enkel opbouwend bedoeld)

Het is mooi geschilderd, maar het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik kan Marilyn er niet uithalen, en wat me ook opvalt dat is de redelijk donkere tint van haar huid.
    Marilyn heeft altijd een redelijk bleke huidskleur gehad. Ik zou haar gezicht en arm zeker enkele tinten lkichter maken.
    En Marilyne heeft ook haar ganse leven een moedervlek op haar gezicht, linkerkant van haar gezicht halveg bovenlip en neus. Dat mag je zeker niet vergeten
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

Ik moet Rudi hierbij bijtreden, het is mooi afgewerkt, maar ook ik herken Marlyn Monroe er niet in, of dit enkel aan de kleuren, dan wel aan de figurine zelf ligt kan ik niet echt zeggen.
    Maar nogmaals ; het is zeer mooi geschilderd.
    Dany
    Op de werkbank :
    Huidige actieve bouw : Central Pacific N°60
    In de koelkast : Cn2t "Las"

Standaard

Blijf geweldig onder de indruk van de kleding.
    Pascal

Standaard

Prachtig geschilderd Jan, ik zet ze bij afgewerkte modellen.

Standaard

Die jas is net echt , maar die huidskleur kan mij niet echt bekoren. Alle respect trouwens voor je werk , ik zou het niet kunnen...

Greetzzz Modest

Standaard

Hey,

Jawade, wat moet men hierop weer zeggen, heel knap uitgevoerd...

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten