Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw SMIT Rotterdam / London Heller 1/200 [wip]

Inderdaad, de kleuren komen niet correct door. Heb daarstraks m'n "oude" fototoestel uit z'n berging genomen.

attachment.jpg

Misschien gaat dat beter. Batterij 1 is aan het opladen.
 
Eergister avond na waterbad deze stuk goed willen spuiten, had echter te weinig verf in airbrush gedaan, op het einde spetters ! Vandaag schuurpapier genomen, tip van Marc W (thanks) en spetters weggeschuurd.

attachment.jpg
 
Waar waren m'n gedachten toen ik de onderste doos nam en zag dat het een schip was ? Het dek even opzij gelegd, mislukte spuiting stuk dek en kleur is me te veel millitair. Dus in afwachting van beslissing kleur van het dek, bezig met volgende stap, friemel werk, radarmast. En maar beven. Uiteindelijk oplossing gevonden, fijne stukjes positioneren met behulp van penseel. De haartjes compenseren m'n beven. Oef ! Foto's volgen nadat ik wat meer friemel werk af heb.
 
Die mast (hier bij ons is "de mast" toevallig het vaccinatiecentrum) ziet er toch al goed uit, vind ik.
 
ik kan aannemen dat als je wat beeft het niet makkelijk is met die kleine spullen, maar het ziet er op foto toch super uit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan