Hoofdsponsor

Volkswagen T1 Samba Bus [DONE]

Great paint job, came out well. nice colours as well.
 
Alvast mooi gespoten, hoewel het groen naar mijn smaak iets te donker is. (Ieder zijn smaak natuurlijk hé)
 
Heel mooi gespoten Marc maar vraag mij toch af hoe dit allemaal tot één geheel zal komen zonder grote naden te hebben.
Ik weet dat een VW combi uit heel veel panelen bestond en dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn van je aanpak.
 
Da’s wel een heel bijzondere werkvolgorde!

Ben benieuwd.
 
Ik heb voor het spuiten alle deuren in hun scharnieren geplaatst en dat ging zonder problemen.Er is toen geen enkel pinnetje afgebroken.Ik hoop bij de volledige samenstelling dat ik niet op problemen stuit.Heb onlangs op YouTube gezien met dezelfde werkwijze.Hij had ook eerst de deuren geprobeerd voor het spuiten en dat ging goed maar bij de volledige montage was er wel wat afwijking.
Marc S.
 
Hallo. Dit is een ongewone kleurencombinatie maar ik vind die wel mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes. Willy.
 
Wielen,uitlaat en motor zijn klaar.De motor is ook voorzien van bougiekabels.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
goed gedaan het blijft toch altijd leuk om zulke bouw te zien he
Marc
 
White rim banden, dat geeft opnieuw dat tikkeltje meer aan het model.
 
Dit gaat weer knap worden zoals we intussen gewoon zijn van u.
 
De motor is geplaatst,de bodem is klaar alsook de zetels.Deze heb ik wel voorzien van en witte rand.samba 16.jpgsamba 17.jpgsamba 18.jpgsamba 19.jpgsamba 20.jpgsamba 21.jpg
 
Deze ligt bij mij aan de kant omdat bij eerste poging de verf volledig was los gekomen na verwijderen masking tape :mad:
 
Hier de verdere werken van de volkswagen bus.

samba 22.jpg

samba 23.jpgsamba 23.jpg

samba 24.jpgsamba 24.jpg

samba 25.jpgsamba 25.jpg

samba 26.jpgsamba 26.jpg

samba 27.jpgsamba 27.jpgsamba 27.jpg
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan