Hoofdsponsor

1/24 Ferrari Enzo (Tamiya)

Schaal 1/24 - 1/25

Juteke11

Well-known member
Registered
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
363
Uit respect voor de naam is deze rood gebleven.
Kleur is Rosso Corsa van Zero Paints.
14 dagen aan bezig geweest met veel bloed, zweet en tranen.
Wat ik helemaal niet gewoon ben van Tamiya. Toch nog een redelijk eindresultaat bekomen.
Hopelijk brengt zijn neefje (Ferrari FXX) minder kopzorgen met zich mee ;)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mooi.
Rood blijft natuurlijk DE kleur op een Ferrari (hoewel een gele of een grijze mij ook kan bekoren)
Sluit je achterbumper niet goed aan? Ik zie daar precies een fabricagefoutje
 
Dat bedoel ik met bloed,zweet en tranen.
Iets beter was er niet van te maken. Heb al groot deel moeten weg vijlen om het zo miniem te krijgen. Snap er niks van.
Mijn volgend is de FXX en dat is grotendeels dezelfde build. Ben eens benieuwd.
 
Zeer mooi Italiaans paard. Heb ook ervaring met Rosso Corsa van ZP. Dijk van een verfje. Vind hem beter dan je vorige Ferrari, veel succes met de FXX. Kijk ernaar uit

Greetzzz Modest.
 
Zeer mooi resultaat Juteke.
Ik herinner me nog een kitreview in Fine Scale Modeler toen deze kit nog nieuw was en daar was men indertijd ook niet echt enthousiast over de pasvorm dus het ligt zeker niet aan u.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Juteke. Ik heb ook nog een Enzo liggen die ik nog moet bouwen. Blijkbaar mag ik mij dus aan de nodige problemen verwachten, vallen die openende deuren nog wat mee of fixeer je die beter ? Ik zie dat je een set van Studio 27 gebruikt hebt, de moeite? Willy.
 
Willy,
de deuren vormen geen enkel probleem. Sluiten heel mooi aan.
De ellende zit vooral bij de opening tussen de achterbumper en motorkap. Ik heb serieus stuk weg gevijld van het chassis om de bumper zo aansluitend mogelijk te maken.
De PE set moet toch nog wat bijgeknipt worden om passend te maken. Stukken zijn eigenlijk net iets te groot.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan