Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
oploaden van foto's - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 21 van 21

Discussie: oploaden van foto's

Bijna Goddelijke forum Lid Roy vd M.'s schermafbeelding

Standaard

Facebook staat dat niet toe Danny. Het bedrijf wil niet fungeren als verzamelbak van foto’s waar slechts naar gerefereerd wordt zonder dat men zelf Facebook bezoekt.

Voor de rest verwijs ik naar de post van Camaro69 hierboven: de technologie die het forum gebruikt om zelf foto’s op te kunnen slaan, begint langzaam maar zeker te verouderen en om dat te herstellen is fundamenteel nieuwe forum software nodig. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb zelf ook een (besloten) forum en daar heb ik de mogelijkheid om foto’s te uploaden zelfs uitgezet. Was voor de leden vanzelfsprekend wennen maar inmiddels is men niet anders gewend. Ook dat forum zou op den duur problemen krijgen met het uploaden van foto’s, hetgeen ik wilde voorkomen; en bovendien kost de cloud-ruimte voor al die foto’s veel geld dat ik me zo bespaar.

Zoals al een paar keer gezegd, probeer het eens bij Flickr of een andere image host; het valt allemaal echt reuze mee. Gewoon even wennen..! Hoe vaak lees je op dit forum wel niet over problemen met foto’s? Ikzelf gebruik al 10 jaar (jawel sinds 2011) Flickr, zonder ook maar ooit problemen te hebben ondervonden. Als je geen duizenden foto’s hebt, is het gewoon gratis. En je krijgt ook nog eens hogere kwaliteit foto’s op het forum te zien.

Standaard

Heb net even aan het testen geweest.
    Via google chrome is het nog mogelijk om foto per foto te uploaden.

Standaard

Bedankt Roy voor deze info...
    Ik bedoel ook niet om FB te gaan gebruiken om hier foto's te plaatsen,ik vraag me gewoon af waarom we steeds op een andere site moeten gaan om foto's hier te krijgen terwijl het bij FB wel kan...
    Als ik foto's op Blogger of op FB zet hoef ik ook niet eerst deze foto's ergens anders te gaan uploaden,dus als het daar wel kan waarom niet op dit forum...😉

Standaard

test

66. Foto Nr 66 Plaatsbepaling motoren by Pieter Aerts, on Flickr

Uitvoering bovenstaande test met flickr OK
    Noot voor de twijfelaars.
    Ik had tot deze middag ook problemen met het opladen van foto's op ons forum (oude werkwijze).
    Bijgevoegde test lijkt 100 % te voldoen. Ik zal misschien de volgende dagen nog enkele kleine probleempjes ervaren omdat ik de mogelijkheden van Flickr nog niet voldoende ken maar het lijkt mij een vlot werkbare methode om foto's op ons forum te zetten .
    Laatst gewijzigd door airbus56; 24-01-21 om 17:54

Standaard

Alvorens de stap te zetten naar Google Chrome of Flickr voor het uploaden van foto's vanuit mijn W10 fotogalery naar mijn nieuw album op het forum deed ik nog een poging met oude foto's van vroeger gebouwde modellen . En die lukten allemaal , één voor één. Begrijpe wie kan . Ik kan alleen besluiten dat er iets verkeerd moet gelopen zijn met de opname of opslaan van de foto's . Met mijn fototoestel of zo. Denk ik. Alhoewel ik de foto's nam in de stand "automatische instellingen".
    Ik heb alle foto's verwijderd uit mijn windows gallery en nieuwe opnames gemaakt . En ja hoor , ik kon deze probleemloos uploaden naar het forum , naar mijn album . (zie foto's) Raar maar waar. Op de oude vertrouwde manier . Wat zou de oorzaak van het vroegere mislukken toch geweest zijn ? Ik heb er geen idee van
    Dus jammer genoeg heb ik niet genoeg foto's voor een bouwverslag en zal dit project (Ford GT ) te zien zijn in de rubriek afgewerkte maar niet hier op het forum gebouwde modellen
    Ik ben al heel blij dat ik terug mijn foto's kan uploaden zoals vroeger
    Grts , Sabre

Standaard

Das raar , bij vele onder ons lukt het niet , ben trouwens ook over gegaan naar Flickr , laat ons hopen dat ze het daar niet in hun hoofd krijgen om dat te veranderen ( hebben we al een keer meegemaakt en we waren al de foto's op de fora kwijt duimen maar )
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten