Hoofdsponsor

1/24 Ferrari F40 (Tamiya)

Schaal 1/24 - 1/25

Juteke11

Well-known member
Registered
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
363
2de pojectje v/h jaar.
Kleur is Senna Grey van Zero Paints.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo. Dit donkergrijs kleur past goed bij dit model, ik vind dat het de wagen slanker maakt en het doet de wielen beter uitkomen. Super. Willy.
 
Moet Willy hier bijtreden, vind hem goed geslaagd in dat kleur.
Heb ooit horen zeggen dat dit een prima wagen was om rugklachten te krijgen, zeer harde vering en zetels zonder veel rijcomfort. Weet niet of het waar is.
 
prachtige auto geworden is wel een mooie van Ferrari
Marc
 
Hallo Erwin. De Ferrari F40 was een zeer wild beest. Volgens een lid van onze ipms club ,een gewezen Ferrari mekanieker ,hebben de meeste eigenaars veel problemen gehad bij het optrekken met die wagens, die plotselinge vrijkomende brute kracht, men wist niet op welk rijvak men ging terecht komen. Hijzelf is na een onderhoudsbeurt en de eropvolgende rit in de gracht beland. Herstellingskosten 5 miljoen belgische frank. Willy.
 
Mooi gedaan.Als men aan Ferrari denkt is het meestal een rode.
Marc S.
 
mooie Ferrari Juteke , al vind ik het formaat van je foto's een beetje tegenvallen , ze mogen voor mij wat meer detail tonen ook , je moet niet zo bescheiden zijn hoor , zo gaan we je werk nog veel meer appreciëren

Greetzzzz Modest
 
Erg mooi, ik vind dat hij in dat kleur veel mooier is dan de rode versie op de doos.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan