Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal Aida Cruise Ship 1:400 [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37

Discussie: Aida Cruise Ship 1:400 [wip]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy vd M. Bekijk bericht
    Celulosethinner gebruik je voor celuloseverf / lak; white Spirit kun je inderdaad gebruiken voor verven op oliebasis, zoals enamel.
    Nogmaals bevestiging, Roy. Het zal toch hoe dan ook moeten lukken.
    Modelbouw nooit opgeven ! Hoelang de tussenpozen ook zijn door wat het leven op je gooit, nooit geef ik het op !!!

Standaard

Bedankt iedereen voor jullie reactie's . Kan ik best gebruiken !!! Groetjes.
    Modelbouw nooit opgeven ! Hoelang de tussenpozen ook zijn door wat het leven op je gooit, nooit geef ik het op !!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnA Bekijk bericht
    Bedankt iedereen voor jullie reactie's . Kan ik best gebruiken !!! Groetjes.
    Succes alvast
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dancooper Bekijk bericht
    Ik denk, maar pas op, ik WEET het ook NIET zeker, maar als je met doe-het-zelf producten wil gaan verdunnen je beter af bent met cellulose thinner (eveneens verkrijgbaar bij de brico... of in de andere richting Langestraat in de Smatch).
    Momenteel gebruik ik voor de Jupiter Humbrol verf, en omdat ik er geen zin in heb om een potje te verdunnen, dompel ik vaak gewoon mijn kwast eventjes in de cellulose thinner vooraleer verf op mijn penseel te nemen.
    Werkt goed (ook al is het op papier), wat het natuurlijk in een airbrush doet weet ik ook niet.

Tot voor 4 jaar geleden woonden we blijkbaar in ongeveer dezelfde contereïen, wij woonden namelijk vlakbij de Kruispoort, maar dan in een zijstraat (Balsemboomstraat) van de Langestraat.
    Hallo Dany, jou systeem werkt, beetje white spirit/terpenine en verf (geen cellulose thinner). Is oefenen, maar aangezien dit zo lang geleden is en ik met penseel voorlopig werk, ... , Misschien naderhand verbeteringen aanbrengen.

Standaard

Ik ben blij dat ik toch een bescheiden beetje heb kunnen aanbrengen.
    Dany
    Op de werkbank :
    Huidige actieve bouw : Central Pacific N°60
    In de koelkast : Cn2t "Las"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dancooper Bekijk bericht
    Ik ben blij dat ik toch een bescheiden beetje heb kunnen aanbrengen.
    Dany, het is voor jou misschien een bescheiden beetje, voor mij is het een steunpillaar om door te gaan omdat ik er kan op bouwen en weer traagjes verder kan.
    Thanks
    Laatst gewijzigd door JohnA; 22-01-21 om 16:50 Reden: "Thanks" vergeten.

Standaard

Ben al enkele dagen moeten stoppen met schilderen, M'n handen beven weer te veel. Zal wel na tijdje overgaan. Ga nu weer iets zoeken om te kleven, dat gaat nog als het maar geen sprietdinges zijn.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten