Hoofdsponsor

Anders / onbekend afscheid van 2020

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Een samenvatting van een deel projecten die mij door een jaar met meer tegenslagen dan haha momenten heeft gebracht.

2020.jpg

Voor iedereen een gepast eindejaar en een 2021 dat terug enigermate normaal verloopt, blijf gezond

grtx Jan
 
Ook voor u en familie de beste gezonde wensen en dat 2021 een beter jaar word.
 
Ja, ik wens iedereen op ons forum een betere 2021 dan dat 2020 was. (heb reeds lang ons forum niet gevolgd, verontschuldig mij als ik jammerlijke gebeurtenissen heb gemist). M'n vriendin Elly is ook opgenomen geweest in AZZeno Knokke (depressie), ik noch Elly is besmet geweest met covid, we hebben elk oons covid app constant actief, dit heeft me ook kwa depressie erg achteruit gedraaid, vecht ook al lang tegen depressie, De meesten weten het. Vandaag vernomen dat ze naar huis mag, (Breskens), was er totaal niet klaar voor. Dus, ik weet het niet. Maar in al de verlopen tijd ben ik jullie niet vergeten en zal voor 2021 weer m'n bijdrage van harte geven om onze "club/, forum..." te blijven laten bestaan. Na de Covid die ons allen treft, meer of minder, ik wik dat we blijven bestaan en dan weer groeien. Ik heb van m'n vriendin een kleinere tafel gekregen en 3 stoelen (acacia, van Ikea, Skogsta). M'n huisbaas heeft m'n te grote tafel in afwachting van verkoop in z'n vrije appartement gezet zodat ik wat meer bewegingsruimte heb. Ben nu m'n modelbouwgereedschap aan het samenzoeken. Modelbouwdozen heb ik genoeg, kennen jullie wel. Mijn wens voor jullie allen is een zo goed mogelijk 2021 en we zijn modelbouwers, we gaan niet over de lijntjes, we proberen het zo juist mogelijk, hoe moeilijk ook. Aan de forum "bazen", sorry, kan op de juiste term niet komen, (moderators???) verplaats m'n bericht zoals het moet. Ik ben er nog !!!! Groetjes, John
 
Dag john en Elly ,juist in deze rare tijd heb je iets nodig om alsnog het hoofd boven water te houden als je weet dat ook wij hier met ons twee gepensioneerd en juist 60 jaar het moeilijk hebben en het "virus" zeker niet willen onze kleinkinderen zien we elke week (voor de venster en via gsm spreken we)vrienden zien we niet , das niet normaal in het leven maar we komen ook dit weer te boven,we zijn vechters ..en weten dat het zal lukken ,we hebben revoluties en oorlogen overwonnen onze grootouders hebben de kracht en de wil aan ons doorgegeven en wij geven nu het voorbeeld aan onze nazaten spijtig genoeg zijn er mede burgers die te trots zijn om te buigen voor iets een kwaad virus waar ze niks kunnen aan doen en weten niet beter en drukken hun eigen wensen en willen op de voorgrond om toch maar speciaal te zijn in deze tijd,de gezonde mens weet beter. maar goed John ik trek me ook op aan mijn hobby en probeer er zoveel mogelijk mee te doen ,zelfs hier op het forum wat praten en bouwen. dus blijven doen!!! luc alias cargomaster1
 
Beste wensen allemaal en Jan, er zijn toch wel een figuur of 4 a 5 die met of zonder tegenslagen hier in de kast mogen hoor:D.
En voor de mensen die het moeilijk hebben door corona en de nodige tegenslagen . Sterkte en hoop dat jullie erdoor geraken.
 
de beste wensen voor 2021
u en uw familie.
 
Het beste voor iedereen net de feestdagen.
 
Allemaal een gezond 2021.

Bart en Joke,
 
Voor iedereen hier eveneens een rustig en prettig eindejaar gewenst en laat ons hopen dat we elkaar in 2021 gezond en wel terug kunnen ontmoeten.

Erwin, Linda en Utah.
 
Mijn beste wensen voor ieder van jullie!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan