Hoofdsponsor

1/25 Ford 1948 V8 + Figurine

Willy

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
3 feb 2020
Berichten
773
Dit Ford model van 1948 is het laatste model van de oorlogsjaren. Het is gekenmerkt door de barokke vormgeving. Het jaar daarop kwamen modellen met een veel strakkere ,langere en lagere llijn.
De kit heeft tamelijk veel goed passende onderdelen, vooral de motorkap past perfect.
Als verf gebruik ik meestal primer en lak van Motip en vernis van Racing Kwasny uit de autobranche.
Later bouw ik nog een Ford 1948 Woody Station Wagon.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi proper afgewerkt , waren toch mooie bakken in die tijd he
Marc
 
Mooie Ford Willy. Spijtig dat je geen bouwverslag gemaakt hebt , kunnen wij ook nog iets bijleren.

Greetzzz Modest
 
1 Woord Prachtig.
Andere achtergrond en je zou denken dat het een echte is.
 
Een heel mooie wagen ik heb ze altijd graag gezien toen maakten ze nog kwaliteits auto's.
 
Mooie wagen Willy, dat waren nog eens machines hé.
 
Mooie Ford met een passend kleurtje.
 
Echt een geschikte kleur voor deze prachtige ford.Wel spijtig dat er geen bouwverslag van is.
Marc S.
 
Hallo Oldieman. Bedankt voor je reactie. Die Ford was al grotendeels gebouwd voor ik lid geworden ben van het modelbouwforum. Willy.
 
Hallo Pascal. Bedankt voor je lovende woorden. Die figurines in je wagon maken een levendig tafereel en vertellen een verhaal. Willy.
 
Hallo Modestforest. Bedankt voor je reactie. Geen bouw verslag omdat het model reeds grotendeels gebouwd was voor ik lid geworden ben van het modelbouw forum. Willy.
 
Hallo coachke. In die tijd waren er veel meer automerken en veel verschillende modellen. Je zag ook overal Amerikaanse auto's rijden, nu is dat een rariteit geworden. Bedankt. Willy.
 
Een pracht van een auto geworden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan