Hoofdsponsor

1/35 Jeep Commando Car [wip]

ja zeker,dat is iets wat je destijds maar normaal vond,en nu...(zal ik nog eens wat zwarte poeder veilig en heel miniem op de kookplaat strooien ? )mis ik dat wel wat persoonlijk was ik vrij veel aanwezig op diverse schiet terreinen en heb zeker mijn deel gehad aan schietwedstrijden en oefeningen ,mijn beste maatje (na mijn vaste werkmakker) was de MAG 7,62 mm ik toverde daar mee heel wat gaatjes in de opspringende en staande schijven,en bizar genoeg met FAL ,Safn en vigneron later ook nog de FNC bakte ik er niet veel van. ik heb in mijn miniatuur leger ook nog een paar kanonnen die werken met de rode hoedjes zoals de speelgoed pistooltjes in mijn jeugd...dat ruikt na de knal ook heel lekker naar vroeger!!:wub:
 
Laatst bewerkt:
E,

Die lijkt me toch goed he... knap uitgevoerd zou ik zeggen ;)
 
Zalig Jeepeke knap gedaan zal mooi staan in uw collectie
Marc
 
@ Rudi: inderdaad, dat gaat er niet uit.

@ Swaken: ben er content mee, ik beschouw het als een recup en heb het redelijk snel kunnen afwerken. Geen prijsbeest maar de fun was meer dan aanwezig en door het opzoekwerk weer wat bijgeleerd ook.

@ Coachke: Ja Marc, hopelijk de eerste van enkele conversies want er liggen er hier toch nog een stuk of acht om aan te pakken. Maar of dat in 2021 zal zijn kan/wil ik nu nog niet verklappen.
Op 1 Januari open ik een nieuw topic en ik vermoed wel dat jij daar interesse zal in hebben. Spannend hé, stay tuned...
 
Herinner me nog da ik ooit heeel lang geleden de 1/72 woestijnversie heb gemaakt, was er toen trots op, maar was toch niet te vergelijken met wat ik hier nu zie. Knap gemaakt.
 
Mooie afwerking en knap om te zien.
Op volle snelheid op oneffen grond is het toch afzien in dat voertuig denk ik.
 
Pascal,er stonden super harde veringen onder,elke steen of put was net een aanval op nieren en rugspieren ,tijdens het rijden in gevecht moest je u letterlijk proberen om u achterwerk op de zetel te houden en je voeten sprongen in alle richtingen behalve waar ze moeten zijn ,klem zetten tegen de voorwand met u voeten half opstaand en dan u rug proberen te drukken tegen de achterwand van de zetel en als je dan ook nog eens moest gaan schieten met de machine geweren dan wipte je boven torso de tegenovergestelde kant op dan je zelf wil,maar de echte dupe zat achter je de chef!! de voertuig overste ,die ziet niks aankomen van bulten of kuilen die moest bevelen geven de omgeving in het oog houden en de radio bedienen en als het effe kan,nog de munitie aangeven....de meeste oudere militiaren die ik in het begin van mijn loopbaan heb kunnen ontmoeten hadden allemaal rug en been klachten en ik had er respect voor..nee het was niet de Luxe die we later kregen bij de moderne voertuigen.
 
Ja Erwin goed bezig geweest dit jaar. Ik heb ook nog een dergelijke jeep liggen waar nog een paar uren werk aan is. Tof model. Gelukkig Nieuwjaar. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan