Hoofdsponsor

groepsbouw 116th at Omaha. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow! zulke reacties had ik echt niet verwacht :ohmy:

Iedereen bedankt voor de lovende woorden. Een mens zou er verlegen van worden. :D Jullie maken wel heel duidelijk dat er eigenlijk niemand zo kritisch is als de bouwer zelf.

Denk eens aan wat bloed dat de dode zal hebben die meegesleurd word. Zo ook wat rommel op het zand als kleuren enzo. Denk aan wat kistjes die uit de landingsvoertuigen.

Rik, bedankt voor je reactie. De punten die jij aanhaalt zijn allemaal zaken die ik tijdens het bouwen en plannen overdacht heb. Ik heb er voor gekozen om geen "blood & gore" dio te maken. (alhoewel dat gezien de verliezen van deze eenheid op D-Day wel historisch correct geweest was.) De soldaat op de grond is dus ook niet gesneuveld maar slechts in zijn been geraakt. Op de één na laatste foto zie je op zijn been een donkere plek. Dit is de plek waar hij geraakt is, en waar het bloed vermengt met het zand voor een vieze vlek zorgt. Zijn makker probeert hem in de beschutting van de tankbarriere te krijgen om zo erger te voorkomen. Teven wilde ik de eerste groep uitbeelden die aan land kwam. Daarom is er geen rotzooi op het strand, en heb ik alleen op de plaatsen waar de figuren gelopen hebben sporen gemaakt.

Mijn grootste zorg was de kleur en structuur van het strand, maar na de meningen gehoord te hebben van anderen heb ik daar voor 100% vrede mee :)

Groet,
Ferry
 
Turner. Je hebt het goed overdacht.

Zet je het wel even in de gallerij. Dat was toch wel de bedoeling niet? Zou zonde zijn als dit project daar niet in komt. ;)
 
Dit hoort wel in de galerij zou ik denken, het is immers klaar. GUnit.
 
Mooi gedaan, Ferry.
Zelfs ik, als niet militair bouwer kan dit werkje appreciëren.
Het modelbouwen gat je steeds beter af, zie ik.
 
Turner,

Ik had je dio bijna gemist, en dan was ik met al die complimenten blijven zitten.:laugh: Echt een knap gemaakte dio van de landing, respect.

Groet,
Swa
 
Prachtig werk, ik zie het zie voor mijn ogen gebeuren,... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan