Hoofdsponsor

Error bij plaatsen foto

StevenVD

Well-known member
Registered
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
4.278
Kan er iemand eens kijken wat er fout loopt bij het gebruiken van de "My Photos" knop onder het tekstveld? Ik heb dit nu al een paar dagen, ik gebruik Chrome op mijn Windows-pc.

attachment.jpg
 
heb je het vinkje uit gedaan steven anders krijg je deze eror
 
ccb79743a6122ca32081e63d04daeeeb.jpg

Mijn insert is iets anders maar zit ook met chrome hier dus geen probleem met foto`s uploaden.
 
Het gaat niet over foto's uploaden, ik kan perfect foto's toevoegen aan mijn album en ze daar bekijken. Maar ik kan ze plots niet meer invoegen in de tekst met die knop. Het scherm dat jullie tonen, verschijnt waarschijnlijk alleen als je het icoontje voor invoegen van een afbeelding gebruikt, maar ik heb al een hele tijd alleen die knop onderaan nodig gehad. Dat ging zo gemakkelijk, dat ik nu maar links uit een ander forum plaats met img-tags, dan zie je eigenlijk hetzelfde. Dan wordt het album hier wel overbodig...

attachment.jpg

(jullie wisten toch, dat je dan een menu kreeg waar je de gewenste foto's maar aan te klikken had, veronderstel ik? Ik ben niet van plan om voor elke foto apart een link te gaan kopiëren en plakken)
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het waardeloze album van hier niet teveel gedoe met uploaden en kwaliteit van de foto`s gaan er van achteruit.
 
Waarom het niet zo gemakkelijk maken zoals bv op Facebook,knopje drukken en foto's plaatsen...
 
Het lijkt toch allemaal gemakkelijk als ik het op dit forum doe de foto's plaatsen ,met mijn heel beperkte kennis van pc gebruik.
 
Om foto's in te voegen gebruik ik het fototoestelletje boven het tekstvak.
 
ik open twee schermen naast elkaar en dan gaat het vanzelf heb dat ook een tijdje geleden gehad heb er ook raad om gevraagd hier
 
Ik doe hetzelfde als Camaro69 eigenlijk maar met dit probleem zou je naar de moderators moeten gaan ipv uitgebreid dit te bespreken op het forum en commentaar er op geven , die mensen kunnen dat oplossen dat is mijn mening er over .
 
Neen, dit is iets dat waarschijnlijk veroorzaakt wordt door een Windows update, ik heb er vorige week eentje opgemerkt. Door dit hier te posten, kunnen we weten of dit door anderen ook opgemerkt is. Maar er waren blijkbaar niet veel mensen die deze voordelige methode gebruikten? Je verliest heel wat tijd met dat links kopiëren tussen 2 schermen. Voor een twintigtal foto's zou dat makkelijk van tien seconden naar een aantal minuten verschil kunnen maken.
 
net even getest, bij mij werkt het Steven.
ik gebruik wel Fire-fox ipv croome

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan