Hoofdsponsor

1/24 Mercedes AMG GT [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Een Dremel van de Aldi , met een wollen polijstwieltje. Ook te zien in het Subaru topic.

Greetzzzz Modest.
 
Een Dremel van de Aldi , met een wollen polijstwieltje. Ook te zien in het Subaru topic.

Greetzzzz Modest.

heb een test gedaan , en ik heb ondervonden dat ik heel laag toerental moet gebruiken en zeker niet te hard duwen, maar gaat wel veel vlugger dan met de hand.
 
Amaai Marin ge gaat er nogal een gat van uit , chique zeg het gaat goed he , het spuiten is ferm gedaan en natuurlijk de hele bouw is knap
Een schoneke he
Marc
 
Ziet er netjes uit en ik vind het een geslaagde kleur voor de Mercedes
 
Goed gedaan Marin. Kleine tip : voordat je het glas van de achterlichten vastkleeft kan je met een zwarte stift de kopse kanten kleuren. Dit simuleert de rubber die rond de lampen zit en geeft ook wat contrast als je model een lichte heldere kleur heeft. Kleine moeite maar een groot verschil

Greetzzz Modest.
 
Mooie bouw geworden, ziet er heel geslaagd uit.

Ben ik de enige die vind dat het achterste van dit type Mercedes op een Porsche 928 lijkt?
 
Mooi resultaat, misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar welke verf heb je gebruikt voor dat geel ?
 
Mooi resultaat, proficiat. Wel spijtig dat er zo weinig in het verslag staat.
 
Goed gedaan Marin. Kleine tip : voordat je het glas van de achterlichten vastkleeft kan je met een zwarte stift de kopse kanten kleuren. Dit simuleert de rubber die rond de lampen zit en geeft ook wat contrast als je model een lichte heldere kleur heeft. Kleine moeite maar een groot verschil

Greetzzz Modest.

ik neem die tip zeker mee naar de volgende bouw.
 
bedankt voor de leuke reactie's en voor de tips.
 
Amaai Marin ge gaat er nogal een gat van uit , chique zeg het gaat goed he , het spuiten is ferm gedaan en natuurlijk de hele bouw is knap
Een schoneke he
Marc

ja Marc, ben op pensioen hé, heb dus tijd in overvloed.
 
Mooi resultaat, proficiat. Wel spijtig dat er zo weinig in het verslag staat.

zal er bij de volgende bouw iets meer over posten, maar was steeds aan het verder doen en vergat foto's te nemen.
 
Marin makker wat is uw ondervinding van de verf die je gebruikt hebt , dekt het geel goed ?
Marc
 
Marin makker wat is uw ondervinding van de verf die je gebruikt hebt , dekt het geel goed ?
Marc

Marc, ik ben er heel tevreden over, , dekt heel goed , heeft heel gladde afwerking, wel de eerste 2 lagen zeer lichtjes spuiten en dan een 2 tal lagen iets natter.
 
Ok Marin ga ik onthouden voor in de toekomst want ik kreeg met zero het bijna niet gedekt
Thanks
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan