Hoofdsponsor

1/35 "France '40" Peugeot 302 [wip]

leuk model (die mag hier gerust in de kast tussen de andere Peugeot's komen staan :laugh: )
spijtig van de grill, maar ongelukjes gebeuren ;) ik betwijfel of herstellen het model zou verbeteren. Je gaat het altijd blijven zien...
 
Hier volg ik Jordic een beetje.
Mij stoort het alleszins niet en heeft ook zijn charme.
 
Ik denk dat een 0,05 stripje Evergreen wel goed in de buurt zit van de spijlen in de grill. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat de wash die je gebruikt hebt het model onderuit haalt :(
 
Erwin , spijtig he maar waarom in plaats van evergreen of zo gebruik je geen koperdraadjes of van die binddraad voor de planten er zit wel plastic rond maar met een aansteker is dat zo er vanaf
Deze had beter in plastic geweest he
Knap modelleke weer he
Marc
 
Maar, ik zie het probleem niet... buig die andere "spaken" een beetje... de beschadiging is van een impact van iets (geloof me, dennenappels kunnen behoorlijk hard aankomen op een carosserie :ph34r: , ik spreek uit ervaring ) dat geeft juist karakter aan het model.
 
Mannen, bedankt voor het meedenken.
Heb mij voorlopig geholpen met flessenlood maar het is zeker nog niet ideaal.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Laten bezinken en er over nadenken maar voorlopig gaat deze jongen op stal bij de andere kits van "France 40".


Ik ga voorlopig geen nieuwe kits in deze serie opstarten.
Reden hiervoor is dat ik eerst en vooral nog heel wat bij te lezen heb vooraleer ik de H35 en H39 (1/35), de recup Somua (1/35), en enkele 1/72 kits ga opstarten (Char B1, Citroën 45, Amiot 143,...) maar wees gerust, ze zullen in de loop van volgend jaar wel gebouwd worden.
Voorlopig ga ik eerst enkele stilgelegde werken heraanpakken en afwerken.
 
Hey,

goed afgewerkt dan toch...
 
Is van een ander merk zie ik met en gezonde dosis PE erbij :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan