Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Een Mercedes Lieferwagen typ 170V uitvoering Deutsche Post van MiniArt
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 19

Discussie: Een Mercedes Lieferwagen typ 170V uitvoering Deutsche Post van MiniArt

Standaard Een Mercedes Lieferwagen typ 170V uitvoering Deutsche Post van MiniArt

Het gaat om een Lieferwagen van Mercedes van het jaar 1936 , de type aanduiding sloeg op de cilinderinhoud 1700 cc en de V stond voor " vorn " ( motor vooraan )
    Deze werden gebouwd van 1936 tot 1952 de wagen reed op benzine of diesel en had een 4 cilinder motor in lijn ( voor de niet kenners onder ons dat wil zeggen dat de motor 4 cilinders achter elkaar stonden ) met een cil. inhoud van 1767cc en haalde een snelheid van 110km/h met 45 pk
    De Mercedes kon 500 kg dragen
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Wel beste vrienden hier ben ik dan met de volgende bouw voor mijn dio garage
    Het gaat dus om deze wagen die in Deutsche Post versie pakjes komt leveren

het mooie duidelijke bouwplan met als laatste bladzijde een heel blad om kartonnen dozen te maken

de inhoud zeer zorgvuldig en lekker gedetailleerd

mooi velletje decals

Standaard

Die ga ik zeker volgen want ik heb de eerste versie, die met de bierkratten, hier liggen. Veel succes.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Mooie kleur, Mark. En natuurlijk moest er een BMW op het flesje staan
    Hopelijk vloekt dat dan niet met die Mercedes !!!

Standaard

Beste Yvdp wat bedoel je met een flesje met BMW op ? Kan even niet volgen hoor
    Marc

Standaard

Heb hem ook staan en volg op de voet.
    Pascal

Standaard

Marc, succes met deze maat, ik kijk er naar uit om dit projectje weer te zien groeien tot een mooi eindresultaat
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

ik heb al YouTube een paar filmkes bekeken indrukwekkend er is daar een rus die scharniertjes maakt voor de deuren te openen en sluiten ,dat spreekt me dus ook wel aan hoor
    Word vervolgd
    Marc

Standaard

Leuk kitje Coachke.

Wat mij tegenstaat aan dit soort kitjes in het algemeen is dat chassis in delen is en het zelfde geld voor de carrosserie zoveel onnodig extra werk waar het fout kan gaan als je niet oplet.Dit is mijn mening uiteraard maar je kan er gelukkig een mooi model van maken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    ik heb al YouTube een paar filmkes bekeken indrukwekkend er is daar een rus die scharniertjes maakt voor de deuren te openen en sluiten ,dat spreekt me dus ook wel aan hoor
    Word vervolgd
    Marc
    Als je u aan die scharniertjes ook gaat wagen, blijf ik op het tipje van mijne stoel zitten om op de eerste rij te volgen
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    Beste Yvdp wat bedoel je met een flesje met BMW op ? Kan even niet volgen hoor
    Marc
    Deutsche post geel is een Dtm kleur en die rijden met Bmw en op het flesje van zero paints met deutsche post geel in, staat een BMW.
    Kijk maar:

Standaard

ok ik heb hem , ik heb het flesje al ik ga straks eens kijken
    Marc

Standaard

@ Yvan inderdaad die Beemer is in de kleuren van DHL gespoten is ook wel de hoofdsponsor toen he
    Ok vrienden heb al wat gedaan aan het motortje en chassis en kan jullie verzekeren dat het ook hier weer prutsen en kl..... is om alles mooi te kleven , maar 1 ding is zeker het past allemaal als gegoten bijna geen of niks flash hier en daar een heel klein beetje maar details dat het geen naam heeft tot het kleinste onderdeeltje herken ik van echt ongelooflijk zelfs de louvres in de motorkap zijn open geweldig
    Hier het blokje

de versnellingsbak

de cilinderkop is in feite maar gewoon een dikke gietijzeren plaat om de cilinders af te sluiten omdat heel dat kleppen gedoe aan de zijkant van de motorblok zit daarom noemen ze dat type motor een zijklepper of lateral

het chassis prachtig afgewerkt ook nog een echt chassis

heb alles even bij elkaar gelegd om te kijken morgen komt dat allemaal in het donker grijs ,ik gebruik nooit zwart op zo een kleine schaal

Standaard

Ga ik zeker volgen.Veel succes ermee.
    Marc S.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten