Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Bahnhof WW2 [wip] - Pagina 9
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 135

Discussie: Bahnhof WW2 [wip]

Standaard

Wederom bedankt om binnen te springen.
    Een museum stuk is het niet maar ben voor mezelf wel tevreden hoe het loopt daar het steeds een nieuw bouwavontuur is.
    Door de beslissing om het remhuisje te behouden moeten er wel een paar aanpassingen gebeuren die nu klaar zijn aan 1 zijde.
    Ook heb ik de eerste zeer kleine stapjes gezet om te solderen maar we moeten ergens beginnen he.
    Het laatste raampje is dicht gemaakt zo dat het weer klopt allemaal.

Pascal

Standaard

Amaai Pascalleke ge zijt godv…….. goe bezig , ik heb een tijdje u gevolgd ( op het forum he ) in stilte maar nu toch weer bekennen dat het fantastisch is wat ik hier te zien krijg
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Goed bezig om te leren solderen als je dat goed beheerst heb je daar een berg profijt van.

Standaard

Bedankt Marc.
    Ben me daar van bewust Ron en ga daar proberen werk van te maken
    Nu is hij klaar om af te werken in de spuiterij.
    Om verlichting te plaatsen zie ik van af, daar dit te laat beslist was en ik gelijk anders had moeten werken maar lig nu niet echt wakker van.
    Volgende update zal de wagon klaar zijn hoop ik.

Pascal

Standaard

Prachtig Pascal... ware het niet dat het een andere schaal (en tijdperk) is, anders zag ik meteen de Jupiter ertegen komen om ermee te vertrekken
    Dany
    Op de werkbank :
    Huidige actieve bouw : Central Pacific N°60
    In de koelkast : Cn2t "Las"

Standaard

Ik vind hem al prachtig zonder dat ie gespoten is, ik doe het je zeker niet na.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Prachtige update alweer. De bouw van het remhuisje is werkelijk subliem en is absoluut een meerwaarde voor een toch al zeer geslaagd model. Top!

Goede topic beantwoorder marc w's schermafbeelding

Standaard

hij is zo al prachtig zonder het juiste kleurtje, dat beloofd alvast.

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

Hallo Pascal. Blijkbaar ben je ook koperslager en loodgieter! Gebruik je daarvoor een koperplaatje, welke dikte? Fantastisch. Willy.

Standaard

Pascal,

Jawade, dat zit hem er hier boek op makker, da's meer of een prachtexemplaar die je hier neer zet..., benieuwd naar de verfjes...

Standaard

Bedankt mensen.
    Ben onder de indruk van jullie positieve reacties.
    Willy,Deze materiaal heb ik gebruikt voor fiets taxi in miserie in Parijs en was daar zeer tevreden mee omdat het zich zeer goed laat bewerken.
    Ze zijn op vele plaatsen te koop en in verschillende diktes.
    Met de schaar kan je mooi smalle stukken knippen wat handig is voor riemen.
    Deze dikte is 0.12 mm.
    De wagon is af voor mij en buiten de wielen en de buffers is pakweg 95% scrach met plastiek en karton gecombineerd.
    Heb weer wat bijgeleerd en hoop dat het jullie na de schilderwerken en verwering nog bevalt.

Nu ga ik verder met diorama om alles te plaatsen.
    Word vervolgd....
    Pascal

Standaard

magnifiek hoor
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Bedankt Marc.
    Niet voor gevoelige kijkers.

Om plaatsgebrek zoveel mogelijk te vermijden en kleine aanpassing aan de locomotief

Pascal

Standaard

Amai Pascal, dat zijn wel heel serieuze verbouwingen!
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Hallo Pascal. Bedankt voor de info over het kopermateriaal. Nogmaals proficiat ,chapeau, congratulations....met je treinwagon, echt fantastisch. Willy.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten