Hoofdsponsor

1/35 Pruissische-abteilwagen-C3 (189? – 1950) ww2 [done]

Ik vind hem al prachtig zonder dat ie gespoten is, ik doe het je zeker niet na.
 
Prachtige update alweer. De bouw van het remhuisje is werkelijk subliem en is absoluut een meerwaarde voor een toch al zeer geslaagd model. Top!
 
hij is zo al prachtig zonder het juiste kleurtje, dat beloofd alvast.
 
Hallo Pascal. Blijkbaar ben je ook koperslager en loodgieter! Gebruik je daarvoor een koperplaatje, welke dikte? Fantastisch. Willy.
 
Pascal,

Jawade, dat zit hem er hier boek op makker, da's meer of een prachtexemplaar die je hier neer zet..., benieuwd naar de verfjes...
 
Bedankt mensen.
Ben onder de indruk van jullie positieve reacties.
Willy,Deze materiaal heb ik gebruikt voor fiets taxi in miserie in Parijs en was daar zeer tevreden mee omdat het zich zeer goed laat bewerken.
Ze zijn op vele plaatsen te koop en in verschillende diktes.
Met de schaar kan je mooi smalle stukken knippen wat handig is voor riemen.
Deze dikte is 0.12 mm.
De wagon is af voor mij en buiten de wielen en de buffers is pakweg 95% scrach met plastiek en karton gecombineerd.
Heb weer wat bijgeleerd en hoop dat het jullie na de schilderwerken en verwering nog bevalt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu ga ik verder met diorama om alles te plaatsen.
Word vervolgd....
 
Bedankt Marc.
Niet voor gevoelige kijkers.

Om plaatsgebrek zoveel mogelijk te vermijden en kleine aanpassing aan de locomotief :18::approve::yeah:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Amai Pascal, dat zijn wel heel serieuze verbouwingen!
 
Hallo Pascal. Bedankt voor de info over het kopermateriaal. Nogmaals proficiat ,chapeau, congratulations....met je treinwagon, echt fantastisch. Willy.
 
Thank's.

Ondergrond klaar voor bewerking.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hiermee is de ondergrond van een oude station in het middengebergte van Duitsland ww2 klaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er al goed uit en ik neem aan dat er nog wat verf op moet?
 
Voor mij is het klaar Ron.
Waar verwacht jij nog verf dan kan ik het eens bekijken want er liggen toch wel enkele dunne lagen op en een resem aan verweringen.
 
Het komt bij mij over als een pas gelegd spoor nog maagdelijk schoon :) De rails en bedding ik ken hebben de stenen meestal een roestkleur gekregen door het gebruik en vaak zie je ook een bruinig streep in het midden van de rails door het gebruik van het toilet.:wacko: Dit is dus hoe ik tegen het spoor aankijkt.
 
Heb nog eens wat foto's bekeken en zie wat je bedoeld.
De rails hebben roestkleur gekregen behalve boven op omdat het spoor nog gebruikt word.
De roest ga ik nog wat aanbrengen ( op stenen) maar met mate want het is snel teveel als je niet oplet.
Het andere is waar maar niet in een station hoe klein ook want het was verboden om de toilet te gebruiken voor het naderen en zelfs het passeren van station.
 
Was vergeten dat de situatie in een station plaats vind dan zal je inderdaad niet veel op het spoor vinden :) Goede keuze om alsnog wat roest aan te brengen.
 
Ik vind het er bijzonder overtuigend uit zien.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan