Hoofdsponsor

1/24 Honda NSX [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Wow dat ziet er hier gaaf uit , kleine foutjes hebben we allemaal al eens gehad
Marc

dank u , ja, maar body sloeg al tegen van de eerste keer spuiten, waarschijnlijk wel mijn fout hoor.
 
hij is af, ZEKER GEEN geslaagd model, maar toch nog iets kunnen van maken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch mooie build geworden ;)
Deze ligt hier ook nog in mijn rek :nowink:
 
Toch goed he niet mijn smaak van auto maar de bouw ziet er toch graag uit
Marc
 
Zoals ik al vreesde zie je het kleurverschil heel goed met de panelen naast de portieren , deze waren beter aan de body gelijmd en direct meegespoten met de rest.
Ook mis ik de Honda badges op kop en staart , die zijn zo goed als onbruikbaar in deze kit
Voor de rest toch een prachtige kit om te bouwen ?!
Je geeft zelf aan dat het geen geslaagd model is , maar het resultaat is nu toch ook niet van die orde dat je er je voet zou willen op zette, ?! Toch ??? En anders bouw je hem toch nog een keer ?!....

Greetzzz Modest.
 
Een mooie auto geworden Marin, ik zet ze bij afgewerkte modellen.
 
Zoals ik al vreesde zie je het kleurverschil heel goed met de panelen naast de portieren , deze waren beter aan de body gelijmd en direct meegespoten met de rest.
Ook mis ik de Honda badges op kop en staart , die zijn zo goed als onbruikbaar in deze kit
Voor de rest toch een prachtige kit om te bouwen ?!
Je geeft zelf aan dat het geen geslaagd model is , maar het resultaat is nu toch ook niet van die orde dat je er je voet zou willen op zette, ?! Toch ??? En anders bouw je hem toch nog een keer ?!....

Greetzzz Modest.

het kleurverschil valt inderdaad wat op, een fout waar ik weeral iets uit geleerd heb.

het Honda embleem kreeg ik er niet op, inderdaad onbruikbaar

wel een leuke kit , en die ga ik zeker nog eens herbouwen, maar andere kleur, vind hem iets te donker .
 
Toch nog een mooie bouw geworden.
Marc S.
 
Ondanks de tegenslagen toch een mooi model geworden, velen zouden het niet volgehouden hebben.
 
Inderdaad de aanhouder wint. En op die manier bouw je ervaring op. Succes met de volgende.
 
Hallo Marin. Dat valt toch wel mee hoor na zoveel pech. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan