Hoofdsponsor

1/24 Honda NSX [done]

Schaal 1/24 - 1/25
wonderfull knap gedaan , ge hebt het goed te pakken
Marc
 
Heel netjes allemaal. Met welke verf is de motor gespoten? Ziet er echt metaal uit.
 
Mooie vooruitgang Marin, toch jammer van Tamiya dat de achterkanten van de stoelen niet afgewerkt zijn

Greetzzz Modest.
 
volledig mee eens , ik had ze dicht gesmeerd maar uiteindelijk zal je dat niet zien eens de body erop staat
Wel een mooi verzorgd interieur
Marc
 
Mooie vooruitgang Marin, toch jammer van Tamiya dat de achterkanten van de stoelen niet afgewerkt zijn

Greetzzz Modest.

ja, inderdaad, maar als de body erop staat zie je er niks meer van, toch jammer inderdaad.
 
Dit is een spek naar mijn bek. Superstrak en heel mooi afgewerkt.
 
in afwachting op mijn nieuw airbrushpistool die ze vandaag gaan brengen om mijn body voor de 4de maal te herspuiten , ondertussen een paar kleine prulletjes gedaan

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Die velgen zien er top uit , welke kleur heb je gebruikt ?
De voorste grille vind ik minder , op de echte auto is dat een blinkend sierstuk
attachment.php

Maar het is jouw model hè , dus jij mag doen wat je wil.
4 maal de body herspoten ? Valt nog mee :)
Heb er overlaatst eentje voor de vijfde maal herdaan, echter de kwaliteit viel weer tegen door het vele baden in remolie en opschuren , heb het ding vervolgens van pure frustratie door de kamer gegooid , om het ding iets te verlagen heb ik er vervolgens mijn voet opgezet, RIP model , om maar te zeggen dat zo n dingen niet abnormaal zijn en iedereen wel eens een “niet willen lukken “ doosje heeft :(

Greetzzz Modest
 
Die velgen zien er top uit , welke kleur heb je gebruikt ?
De voorste grille vind ik minder , op de echte auto is dat een blinkend sierstuk
http://www.modelbouwen.be/attachment.php?attachmentid=134988
Maar het is jouw model hè , dus jij mag doen wat je wil.
4 maal de body herspoten ? Valt nog mee :)
Heb er overlaatst eentje voor de vijfde maal herdaan, echter de kwaliteit viel weer tegen door het vele baden in remolie en opschuren , heb het ding vervolgens van pure frustratie door de kamer gegooid , om het ding iets te verlagen heb ik er vervolgens mijn voet opgezet, RIP model , om maar te zeggen dat zo n dingen niet abnormaal zijn en iedereen wel eens een “niet willen lukken “ doosje heeft :(

Greetzzz Modest

de velgen zijn in gunmetal van vallejo

de grille van de 1/1 is zwart , dat blinkend sierstukje moet er boven komen.

attachment.php
 
De grille is inderdaad zwart , blinkend zwart en het is een sierstuk want de “ openingen” in de grille zijn geen luchtgaten , het is volledig dicht. Maar nogmaals het is jouw model.
Het sierstukje op de 1\1 waar je naar refereert is blinkend chroom of carrosseriekleur of zelfs Carbon , al naar gelang de uitvoering of gekozen opties.

Greetzzz Modest.
 
De grille is inderdaad zwart , blinkend zwart en het is een sierstuk want de “ openingen” in de grille zijn geen luchtgaten , het is volledig dicht. Maar nogmaals het is jouw model.
Het sierstukje op de 1\1 waar je naar refereert is blinkend chroom of carrosseriekleur of zelfs Carbon , al naar gelang de uitvoering of gekozen opties.

Greetzzz Modest.

die grille word nog aangepast van kleur, zoals op de foto en dat blinkend croom ligt al klaar.
 
na het schuren , spuiten, remoliebad, schuren, spuiten , remoliebad x5 is dit nog het beste resultaat dat ik er kon uithalen, de body heeft al wat afgezien en was op het nippertje van bijna niet meer te redden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

er zit hier en daar wel een stofje in die ik er ga proberen uit te schuren en te polijsten, en hier en daar wel een klein foutje .
 
Mooi Marin. Komt wel goed. Zie dat je de panelen achter de portieren apart hebt gespoten. Dat heb ik niet aangedurfd. Benieuwd naar het vervolg.

Greetzzz Modest.
 
Wow dat ziet er hier gaaf uit , kleine foutjes hebben we allemaal al eens gehad
Marc
 
Mooi Marin. Komt wel goed. Zie dat je de panelen achter de portieren apart hebt gespoten. Dat heb ik niet aangedurfd. Benieuwd naar het vervolg.

Greetzzz Modest.

dank u , ja , omdat daar nog stukje moet op geplaatst worden dat zwart is en een stukje glas.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan