Hoofdsponsor

1/24 ' 68 Dodge Charger [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
De voorste zitplaatsen worden vervangen door recaro zetels.Die staan nu klaar om in het interieur te plaatsen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
goe he , maar wat doet die foto van 5 cent ertussen ?Snap ik niet goed
Marc
 
Misschien gaat het om de gespen/sluitingen die erop liggen Coachke :D maar knappe zetels Oldi.
 
@coachke:Het is inderdaad zoals Ron zegt het gaat om gespen en sluitingen die erop liggen,dit gewoon om te laten zien dat het klein spul is.
@Ron:Bedankt voor de reactie.
Marc S.
 
oh sorry Marcske mijne maat ik zie het nu ook mijn fout ik had het echt nie gezien SORRY
Klein he heb er ook zal mee gewerkt het is wel een pruts werkje
ze zien er geweldig uit
Marc
 
Mooie stoelen en gordels , dik in orde !

Greetzzz Modest.
 
Inderdaad strak die gordels .
Mooi om zien.
 
Het interieur is ondertussen volledig klaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Sorry maat dat ik snel reageer ik heb nog altijd wat last van een dipje , in feite heb ik het wat te druk de laatste weken en doe ik de moeite niet om uit te pakken en te beginnen ik hoop dat het snel betert voor de komende dagen zit ik weer vol werk pfft word het moe
Ok nu iets anders ferm interieurke maar de laatste foto's zijn uw foto's zo wat waziger dan vroeger is uw lenske van de tablet niet vuil of een vingerafdruk of zo
Knap gedaan
Marc
 
Sorry maat dat ik snel reageer ik heb nog altijd wat last van een dipje , in feite heb ik het wat te druk de laatste weken en doe ik de moeite niet om uit te pakken en te beginnen ik hoop dat het snel betert voor de komende dagen zit ik weer vol werk pfft word het moe
Ok nu iets anders ferm interieurke maar de laatste foto's zijn uw foto's zo wat waziger dan vroeger is uw lenske van de tablet niet vuil of een vingerafdruk of zo
Knap gedaan
Marc
 
De wielen zijn inmiddels ook klaar.Ze zijn in elkaar gezet waarna de voorste versmald zijn om zo diep mogelijk in de wielkasten kunnen.Daarna zijn ze eerst in het glanzend zwart gespoten om daarna in het vallejo chroom te spuiten.Zoals je ook kan zien is de buitenste rand in het rood gezet.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Marc niet mijn ding andersom wel een chroom rand en een rood hart maar goesting is koop he als het u bevalt is het voor mij ok , en daarbij ik moet het in het echt kunnen bekijken voor ik echt oordeel , denk eraan niet negatief bedoeld hoor
Marc
 
Ik vind het wel iets hebben die rode rand , maar zal maar oordelen eens ze onder de auto staan.

Greetzzz Modest
 
Ik heb nu de remschijven in elkaar gezet.Ook heb ik de carrosserie geschuurd en gepolijst.Het chroom is ook aangebracht.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Heerlijke beelden Marc goe bezig kerel
Marc
 
Mooi gedaan Marc , vette remschijven , denk dat ik dat setje ook ergens liggen heb.

Greetzzz Modest.
 
De charger is klaar en rest me nu nog enkel de eindfoto's te tonen.Wel wil ik er nog bij vermelden dat de lip onder de voorbumper zelfbouw is.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Beste Marc er zijn maar2 fotokes zichtbaar zo te zien ziet hij er best leuk uit
Marc
 
Andere foto's zijn niet goed opgeslagen denk ik,
want zie ze ook niet in je album staan.

Voor de rest een mooi model geworden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan