Hoofdsponsor

1/100 NZ-666 Kshatriya [wip]

En zo zijn we weer gekomen aan onze volgende update.
De benen zijn klaar, er was veel werk aan:O. Maar het resultaat mag er wel zijn denk ik.
ik heb ook een dryfit gedaan, het kan hier en daar een beetje scheef staan, maar dit is ook omdat alle onderdelen los op elkaar staan.

Het volgende wat op de planning staat is alles wat ik nu heb in elkaar steken. Ankerpunten maken waar nodig zodat er een stevige verlijming gaat zijn, en dan zien we ook hoe alles past. Dan moeten natuurlijk de armen ook nog gedaan worden. Dit zijn kleinere onderdelen dus ik hoop dat dit wat sneller gaat gaan.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ah, met zo een glaasje 43 gaat alles toch veel beter!
Blijf het een raar ding vinden en snap niet goed waar het allemaal naartoe gaat.
Je besteed veel aandacht aan het buiten schilderwerk maar ga je intern ook nog schilderen?
 
Altijd wel leuk een si-fi om te volgen, deze Gundam reeks is razend populair en zeker niet prijzig, wel jammer dan dat er zoveel correcties moeten gebeuren wat je tot hiertoe vlot hebt gedaan. trouwens knap spuitwerk..!!
Keep on the good work!!

Grtz Yves,
 
Deze in zijn geheel gaat ferm zijn.
 
Ah, met zo een glaasje 43 gaat alles toch veel beter!
Blijf het een raar ding vinden en snap niet goed waar het allemaal naartoe gaat.
Je besteed veel aandacht aan het buiten schilderwerk maar ga je intern ook nog schilderen?

bedankt heren.

En hallo Erwin, ja je komt er niet aan uit blijkbaar, je hebt het al een paar keer gezegd :)
Er komen inderdaad veel onderdelen voorbij dus het is ook verwarrend als je er niet in thuis bent. Ik heb even een afbeelding gezocht van hoe de NZ-666 er uiteindelijk uit moet gaan zien. De afbeelding is hoe de robot er in de anime uit ziet.
wat ik tot nu toe geverfd heb was een probeersel. Het gaat straks de ovenreiniger in, maar het is inderdaad de bedoeling dat de binnenkant evenveel aandacht gaat krijgen.

attachment.jpg
 
Hmm lekker , maar niks meer voor mij ( suiker ) geniet er van , zal ik van uw werk hier genieten
super
Marc
 
Geen grote update, maar ik was bezig aan de handen. En ik vond ze er toch wel heel goed uit zien ivm de rest van de kit. Gelukkig maar want dit is iets heel herkenbaar, dus grote fouten of verkeerde afmetingen zijn onmiddellijk zichtbaar.
ze moeten een lichte schuurbeurt krijgen en dan zijn ze klaar. Waar ik het meeste voor vreesde stelt uiteindelijk niks voor.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hier zijn we weer, ondertussen is er eigenlijk niet veel meer gebeurd.
De motevatie is even weg, op het werk was het druk en nu met de komende feestdagen zal het bouwen ook op een laag pitje staan.

Dus even alles losjes geassembleerd, een manier om even een totaalbeeld te krijgen.
Ik ben er toch fier op, en het is een behoorlijke machine, hij meet ongeveer een 30 cm hoog.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hij zal ook wel wat wegen denk ik met dat formaat :) Ik kijk al uit wanneer hij gereed is voor het schilderwerk.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan