Hoofdsponsor

1/24 McLaren 570S [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

Marin1

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 feb 2015
Berichten
421
volgend project.


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi project Marin , zijn die carbon decals een beetje te doen ? Ik gebruik die van Revell doorgaans niet wegens niet realistisch en niet mooi.

Greetzzz Modest
 
ze zien er toch goed en realistisch uit.
 
Type was mij onbekend maar ben dan ook niet zo vertrouwd met die laag bij de grondse superdure ontwerpen.
Mooie kleur oranje op de cover, benieuwd of je die ook in die kleur zal zetten.
 
Type was mij onbekend maar ben dan ook niet zo vertrouwd met die laag bij de grondse superdure ontwerpen.
Mooie kleur oranje op de cover, benieuwd of je die ook in die kleur zal zetten.

ja, die komt in het oranje.
 
eerste deeltjes klaar om in de primer te gaan.

attachment.jpg
 
beetje kunnen verder doen aan de motor en de uitlaatstukken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
enkele foto's van de vorderingen

attachment.jpg

attachment.jpg

de body in kleur gespoten

attachment.jpg

attachment.jpg


en bij deze foto moet ik niet veel uitleg geven denk ik, jullie weten wel wat dit betekend :(:(:(

attachment.jpg
 
Waarschijnlijk te dikke lagen gespoten. Is niet zo erg, kun je lekker herbeginnen na het remoliebadje. :)

Greetzzz Modest.
 
tweede poging , alles zuiver gemaakt

attachment.jpg

heb me de primer en de kleurverf van " GRAVITY " gekocht, na veel goede comentaar toch eens proberen

attachment.jpg

na 2 dunne laagjes primer

attachment.jpg

na derde dunne laagje

attachment.jpg


mijn bevindingen tot hiertoe :

- verf is al verdund en kan zo in de airbrusch,
- spuit gemakkelijk
- dekt goed en heeft een gladde afwerking
- droogt vlug

afwachten wat de kleurcoat gaat geven.
 
Ook al veel goeds van gehoord maar zelf nog nooit gebruikt want dat is toch iets speciaal voor autobouwers.

De primer ziet er in ieder geval heel goed uit.
 
de eindkleur erop, deze keer beter gelukt:8 niet het oranje die mclaren voorschrijft , maar eigen smaak,

ook eindkleur van " GRAVITY "

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

morgen de clear coat erop de 2 k van zero paints.
 
Laatst bewerkt:
Strak , wat vind je zelf van de Gravity verf ? Hoe spuit het ? moet het verdund worden ?

Greetzzz Modest.
 
ziet er erg goede verf uit is het acryl of ook autolak zoals zero ?
Ferm kleurke
Marc
 
Strak , wat vind je zelf van de Gravity verf ? Hoe spuit het ? moet het verdund worden ?

Greetzzz Modest.

is een autolak gelijk zero paints, spuit heel goed , is verdund en klaar voor de airbrusch, heeft na het spuiten een gladde laag, zelfs de primer, heel goed dekkend, en maar de helft nodig of de verf van zero paints , en is goedkoper droogt heel snel. tevreden over, ga die zeker in het vervolg nog kopen, ook geprobeerd met verschillende soorten tape na het drogen , na een uur al, en de verf lost niet.
heb zelfs de indruk dat de verf iets dunner is dan ZP, de eerst 2 lagen heel dun gespoten , de derde en vierde laag iets natter maar niet overdreven nat. dekt goed.
morgen de 2K clearcot van ZP erop, er is ook een2 K van gravity die evenwaardig zou zijn als die van ZP, maar heb de ZP nog staan en die wil ik eerst opgebruiken, te duur om weg te gooien.
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan