Hoofdsponsor

1/24 McLaren 570S [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
bij deze ......EINDE PROJECT.

is in de vuilbak beland, moest wringen om body op chassis te krijgen....resultaat...gekraakt , stukken afgebroken.....kwaad gemaakt....voet opgezet.
 
Holy sh***t. Voet opgezet. En ik vond de kleurencombinatie zo supergeslaagd. Jammer hoor.

Greetzzz Modest.
 
Maar Marin toch ik weet het sommige body's gaan er zeer moeilijk op omdat ge die moet open wringen maar was er dan geen herstellen aan en hem opnieuw spuiten ?
zonde maar ja niks aan te doen
Marc
 
Holy sh***t. Voet opgezet. En ik vond de kleurencombinatie zo supergeslaagd. Jammer hoor.

Greetzzz Modest.

de voet opgezet was nu wat overdreven, maar toch een tik op gegeven, misschien dat ik er me later nog eens aan bezig hou, maar zal niet voor de eerste weken zijn.
 
Maar Marin toch ik weet het sommige body's gaan er zeer moeilijk op omdat ge die moet open wringen maar was er dan geen herstellen aan en hem opnieuw spuiten ?
zonde maar ja niks aan te doen
Marc

misschien, maar ga die toch een tijdje uit mijn ogen leggen.
 
Ok man ik begrijp dat je kwaad was , nu ben je terug afgekoeld en wat zijn de volgende projecten ? Ik weet het , het is cru maar direct terug beginnen en de beste manier om niet in een dip te geraken
Suc6 met uw volgende
Marc
 
Ok man ik begrijp dat je kwaad was , nu ben je terug afgekoeld en wat zijn de volgende projecten ? Ik weet het , het is cru maar direct terug beginnen en de beste manier om niet in een dip te geraken
Suc6 met uw volgende
Marc

moeilijk om hier wat af te koelen, het is hier nog 30 °8), ik denk eerst even een beetje aan mijn schip verder werken, dan aan het twijfelen tussen een motor of een auto, maar denk dat een motor nog iets moeilijker is, geen ervaring mee.
 
Hier ist al herfstig , een graad of 16. Zomer is hier veel te kort :(

Greetzzz Modest.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan