Hoofdsponsor

1/24 McLaren 570S [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
ziet er erg goede verf uit is het acryl of ook autolak zoals zero ?
Ferm kleurke
Marc

autolak zoals zero paints. is mijn eerste model met deze verf en ben overtuigd, ruikt ook niet zo sterk als ZP, en de helft minder nodig, en is ook iets goedkoper.
 
Hoorde al veel goeds over Gravity komt van Spanje niet ? Zal qua verzendkosten niet goedkoop zijn denk ik , of valt dat mee ?

Greetzzz Modest.
 
Hoorde al veel goeds over Gravity komt van Spanje niet ? Zal qua verzendkosten niet goedkoop zijn denk ik , of valt dat mee ?

Greetzzz Modest.

ik betaal 5 euro verzendkosten....maar ik woon in Spanje

is die niet te verkrijgen in Belgie of Nederland ?
 
Hoorde al veel goeds over Gravity komt van Spanje niet ? Zal qua verzendkosten niet goedkoop zijn denk ik , of valt dat mee ?

Greetzzz Modest.

heb het nagevraagd, tot een halve kilo 9,5€ verzendkosten, ze verzenden wekelijks naar Belgie.

https://gravity-colors.com/model-car-paints/


het zijn flesjes van 30 ml , maar zeker genoeg om een model te spuiten, enkel de primer is ietsje te weinig als je alle onderdelen wil primeren vind ik , maar op kleine onderdelen kan men ook zonder primer werken, de verf hecht heel goed .
 
Laatst bewerkt:
Mooi gespoten! Op de site van gravity staat dat het acryl verf is.
 
Misschien dan een tussenvorm zoals tamiya.

Dit komt van de site gravity-colors.com:

Our colors are acrylic lacquer base coats that dries in five minutes.
 
acetone or nitrocellulose thinner, als ze dat schreeuwen om je gereedschap schoon te maken dan ren ik hard de andere kant op of ik kan net zo goed weer gaan roken :)

Dat terzijde mooi kleurtje wat erop zit.
 
Misschien dan een tussenvorm zoals tamiya.

Dit komt van de site gravity-colors.com:

Our colors are acrylic lacquer base coats that dries in five minutes.

het droogt inderdaad in 5 minuten maar is geen acryl. diegene waar ik mee gewerkt hebben toch niet. maar ga dit onderzoeken :8
 
Zou kunnen hoor Marin, ik wil niet per se gelijk halen. Ik was geinteresseerd door je ervaring ermee en ben dan op de site wat gaan lezen.
 
Zou kunnen hoor Marin, ik wil niet per se gelijk halen. Ik was geinteresseerd door je ervaring ermee en ben dan op de site wat gaan lezen.

heb het ook net op de site gelezen, maar de verf die ik had was geen acryl. ben nu wel benieuwd, ga dat deze week eens navragen .
 
Even een en ander nagekeken over deze verf , en een screenshot gemaakt :

50259252811_7fd65563e3_k.jpg


Ze spreken dus duidelijk over “lacquer” paint , en das volgens mij geen acryl.....

Greetzzz Modest.
 
Ah ok. Bedankt voor de opheldering. Het is dus iets speciaals precies.
Met wat kuis je dan de airbrush Marin?
 
Ah ok. Bedankt voor de opheldering. Het is dus iets speciaals precies.
Met wat kuis je dan de airbrush Marin?

ik kuis mijn airbrusch met acceton en alcohol, , de verf kan men met alcohol afkuisen als het ergens op gespoten is. maar is geen acrlverf die men kan verdunnen met water, dat hoeft trouwens niet want ze is dun genoeg.
 
Staat mooi strak gespoten.Prachtige kleur.
Marc S.
 
clearcaot erop

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

niet 100 % tevreden met de afwerking, paar dagen laten drogen en kijken of ik met polysten betere afwerking heb.
 
Ziet er wat sinaasappelhuid - achtig uit. Niets wat schuren en polijsten niet kan oplossen. Mooie kleur wel.

Greetzzz Modest.
 
Ziet er wat sinaasappelhuid - achtig uit. Niets wat schuren en polijsten niet kan oplossen. Mooie kleur wel.

Greetzzz Modest.

op foto ziet het er slechter uit dan het is, in werkelijkheid zie je er bijna niks van, maar ga toch polijsten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan