Hoofdsponsor

1/35 Linking up with the men from Utah Beach. [wip]

Goe Bart knap gedaan ik haal altijd mijn lampjes in de Action 0.9 € voor een slinger van 20 ledjes die gewoon werken op 2 AA batterijen ik bestel niks
Marc
 
Hallo Bart. Die verlichting geeft het geheel toch iets speciaals. Goe bezig geweest. Willy.
 
Hallo coachke. Een vraagje over die leds van bij Action, kan je een of twee leds ook doen branden op die 2 batterijen? Is er een schakelaar om aan of uit te zetten? Hoe verbind je de leds met de batterijen? Sorry dat zijn al 3 vragen maar ik heb nog nooit met leds gewerkt. Willy.
 
Die led in de Action lijkt me wel iets leuks om te proberen, Marc kan je me ook die uitleg eens doorsturen?

Grtz Bart.
 
Hallo coachke. Nogmaals bedankt voor de uitleg over die leds en ik heb ondertussen al je diorama van je garage bekeken Super. Ik had gisterenavond nog een antwoord gestuurd maar blijkbaar was mijn procedure niet korrekt .Willy.
 
Misschien zijn er wel meerdere die interesse hebben waaronder ikzelf Marc.
Zou tof zijn als je dit opschreef zodat wij allen wat kunnen bijleren in how to of hier als het mag van Bart.
 
Vandaag het straat gedeelte afgewerkt, terug met een hele serie aan kleine kurken kasseien.
Alles in de primer gestoken, klaar voor te schilderen.

attachment.jpg


attachment.jpg

Grtz Bart
 
Misschien zijn er wel meerdere die interesse hebben waaronder ikzelf Marc.
Zou tof zijn als je dit opschreef zodat wij allen wat kunnen bijleren in how to of hier als het mag van Bart.

Tja is wel normaal om iets te delen op een forum zodat meer mensen er wat aan hebben maar dat word soms weleens vergeten :(
 
Knap gedaan weer die straat.
 
dank je wel voor de mooie reacties mannen.

Ondertussen is ook het water in de rivier gestroomd.
Eerst wel een probleempje gehad met Vallehi Still water, dit hechte niet al te best en krulde op, dus alles er terug af gepeeld en opnieuw begonnen met Woodlands Scenic Deep poor water murky. Dit is het resultaat.

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

Om de golven na te bootsen heb ik dan met de borstel een gel medium aangebracht en dan met de airbrush rond geblazen.
Nu is het nog niet droog, eens het opgedroogd is zal het doorzichtig en hard zijn.

attachment.jpg


attachment.jpg

Grtz Bart.
 
Mooie vorderingen Bart maar kan je die golven nog wat temperen?
Nu lijkt het precies een bergstroom en zoals je weet zit er wel stroming op de Merderet maar golfslag heb ik er nog niet gezien.

Die Woodland Scenics basis lijkt me wel een goed product te zijn.
 
Mooi water. Ik heb de still water weggesmeten. Dat spul geeft barsten enz...
 
Persoonlijk vind ik de eerste foto beter dan de laatste die inderdaad er wat overdreven uit ziet.
Ik zie niet direct een oorzaak waarom het water daar zo tekeer gaat vermits er geen hoogteverschil is.
Lichte golving gaat meer naar het realisme zijn vermoed ik.
Daar ikzelf nog moet leren om water te maken is het gemakkelijk schrijven natuurlijk en volg met aandacht.
 
Ik wacht nog even met mijn mening tot de gel droog is, ik denk dat het geheel anders overkomt als het transparant is.
 
Hallo DDay. Dat brugje met mos erop vind ik wel zeer realistisch. Willy.
 
Het water is al wat minder sterk golvend, toch zijn er nog redelijk wat golfjes gebleven. Niet erg wat na het weerbericht van enkele dagen na D-DAY te hebben bekeken, stond er toch redelijk wat wind. Dus golfslag op een rivier was best mogelijk.

Dus zijn we verder gegaan met de golfjes lichtjes op te lichten met een beetje wit.
Van bovenaf lijkt het sterk maar van uit een zijaanzicht val het reuze goed mee.

attachment.jpg




attachment.jpg
attachment.jpg


De straat is ook al geschilderd en klaar voor de verdere werken, even een dryfitje gedaan met alles wat we tot nu toe hebben.
Enkele sfeer beelden.

attachment.jpg


attachment.jpg


Een zicht uit het nauwe straatje.

attachment.jpg



vanop de hoek

attachment.jpg


en vanuit op de brug.

attachment.jpg


Nu rustig verder werken aan de straat, we zijn er nog lang niet maar het vordert wel.

Grtz Bart.
 
Geweldige foto's .
Ben er weg van.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan