Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/48 Chance Vought Corsair F4U-1 [wip] - Pagina 9
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 121 t/m 126 van 126

Discussie: Chance Vought Corsair F4U-1 [wip]

Standaard

Hey,

Da's inderdaad een zeer geslaagd model geworden.
    Op naar de volgende met zulke kwaliteit en je gaat hier groeien..., prachtig man...

Standaard

Een hele mooie verflaag op deze prachtige kist. En de verwering ziet er heel realistisch uit. Als je nog wil zoeken naar tips, zoals je in het begin aangaf, dan zou je op het vooraanzicht de leading edges kunnen bekijken. Hier zou geen naad zichtbaar mogen zijn, dat wordt door een wash allemaal uitvergroot. Wat wordt de volgende?

Standaard

Allen bedankt voor de feedback!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenVD Bekijk bericht
    Een hele mooie verflaag op deze prachtige kist. En de verwering ziet er heel realistisch uit. Als je nog wil zoeken naar tips, zoals je in het begin aangaf, dan zou je op het vooraanzicht de leading edges kunnen bekijken. Hier zou geen naad zichtbaar mogen zijn, dat wordt door een wash allemaal uitvergroot. Wat wordt de volgende?
    Ik moet gewoon meer tijd spenderen aan het wegwerken van seamlines, correct! Maar ik vind het lastig. En veel moeilijker dan een barst in een muur plamuren.

De volgende goh?

M'n Italeri Saab JAS39A Gripen. Die had ik eigenlijk eerst gekocht om mee te starten. Voor de P-400 wil ik nog wat meer ervaring. Ik zou ook nog graag een Douglas Skyraider in elkaar willen zetten. 'k zie nog wel. Eerst de KV-7. Als je me nu vraagt wat te bouwen, wil ik volgende week alweer iets anders bouwen. Ik ben erg wispelturig op dat vlak.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucske Bekijk bericht
    Jawadde

Als je dit kan brengen als beginner dan kijk ik al uit naar wat je hier gaat tonen als je een ervaren bouwer bent

Heel mooie Corsair geworden.

Grtz.

Luc
    Ik kan mij ook moeilijk inbeelden dat dit beginnerskunsten zijn. Swat het is allesins een mooi vliegtuig geworden
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudi3290 Bekijk bericht
    Ik kan mij ook moeilijk inbeelden dat dit beginnerskunsten zijn. Swat het is allesins een mooi vliegtuig geworden
    Buiten een paar misbaksels als 15 jarige, is dit m'n eerste echte model. Daar ga ik zeker niet over liegen. Ik ben wel iemand die redelijk analytisch is aangelegd (part of my job) en ik denk dat ik meer tutorials online heb gezien, dan dat ik effectief gebouwd heb. Ik geef ook eerlijk toe dat ik met m'n laatste foto's ook niet ga in zoomen op de gebreken. En dat foto's in een mooie studio, veel mooier presenteren dan snapshots van de GSM.

Standaard

Ik ga nu meestal met secondelijm aan de slag om te plamuren, dan ben je zeker dat de kieren niet terug open gaan.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten