Hoofdsponsor

1/24 Citroen C4 Fourgonnette 1928 [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
De houtbekleding ziet er goed uit.
Marc S.
 
veul beter nu eerder knap gedaan
Marc
 
Tussenstand van de werkzaamheden en er moet hier en daar nog wat werk aan verricht worden.

Daar deze een versleten en goed gebruikte voertuig moet worden, geen roestbak, is er al wat verouderd. En nog wat aanpassingen gedaan aan de deuren.
dd95d23b23b6b025b5a3275c5282c288.jpg

De radiator in zijn basiskleuren, is de bedoeling van wat afgebladerd chroom en later hier en daar een roestplekje.
355c068717602da89a2848f8d7efcde2.jpg

Dashboard is gereed helaas net niet helemaal goed gegaan met de metertjes maar ach als hij op zijn plek zit zie je er niets meer van :)
92cfaab8b17553fd1c657f7a39c089cb.jpg

De vloer aangepakt met diversen grijs en metaal kleuren en een beetje een meniekleur. Ik heb een kleine versie van de foto erbij geplakt die op mijn monitor de zelfde maat heeft als het onderdeel.
e653377e813ca1819dfac3be9fef296f.jpg
3952dd9a60523d115f10f5f024eeee28.jpg

En een foto van carrosserie in de beginfase van het werk wat nog gaat komen :)
90fdd6dde25ea785ae0b9043c7c27a90.jpg
 
Ik vind het er geweldig uitzien.
Marc S.
 
Dit gaat goed komen dat zie je zo.
 
Hallo Ron. Je model gaat goed vooruit en men ziet dat het al een zwaar leven achter de rug heeft. Willy.
 
Beste Ron ik wacht nog af , ik kan het me niet goed voorstellen welke richting je uitgaat maar 1 ding is zeker dat het knap gaat worden ben ik zeker van
Marc
 
Mannen bedankt voor de reacties.

Helaas wat ik in gedachte had voor de slijtage pakte niet uit hoe ik het wilde wel jammer maar geen man overboord dus een prima oplossing er voor gevonden, :)

2178bce25b8c2a66923180d7f79abc72.jpg

Dus over naar plan B nog steeds in de trend van een stevig gebruikt karretje. Zit nu nog twee dingen waar ik naar moet kijken, Het dak op de laadruimte wat voor materiaal dat is , op de cabine is het canvas zag ik op een foto. De treeplanken of daar hout op is aangebracht (latten) en moet nog steeds iets bedenken voor op de zijkanten.
 
Voor de oldtimer kan je reclame maken voor slijpen van messen scharen enz. aan huis of aan restaurant of ophalen indien het teveel is.
 
zal er eens naar kijken pascal heb nu de tijd ervoor nu ik vandaag mijn pols op twee plekken heb gebroken :(
 
Amai Ron beterschap gewenst.
 
Oei Ron dat valt zeker niet mee he ?
Hopelijk komt het snel goed , ook hier veel beterschap gewenst
Marc
 
Bedankt mannen. Ik hoop dat ik snel iets kan vasthouden want kan nu niets anders dan dom voor me uit staren :)
 
Oei, dat wordt even rusten dan Ron. Hopelijk geneest het spoedig.
 
Ja Ron da's brute pech . Hopelijk kan je snel weer aan het werk. Willy.
 
Da's meer dan sneu Ron, veel en vlugge beterschap gewenst.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan