Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Toyota Tom's supra GT [wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23

Discussie: Toyota Tom's supra GT [wip]

Standaard

dus eerst vernis , dan de decals en dan nog eens vernis ?
    grtjs Marin

Standaard

Precies.

Maar silvering treed niet alleen op bij de randen van de decal maar overal onder de decal dat is niet altijd zichtbaar als er solide kleuren zijn gebruikt op de decal maar als er wat transparant tussen de kleuren in zit dan ben je de pineut dan is ook daar de silvering zichtbaar.

Standaard

vandaag de body in de clear coat gezet, is de eerste keer dat ik met 2K clear coat van zero paints werk en ik moet zeggen dat dit goed meevalt en goede resultaten heeft, ben er tevreden over

ook de wielen in kleur gezet

Laatst gewijzigd door Marin1; 02-07-20 om 17:14
    grtjs Marin

Standaard

Welke primer heb je gebruikt omdat je spreekt over verf die open trekt?
    Ook al gehad door de verkeerde primer te gebruiken en sorry als ik andere tegen spreek, schuren hielp niet. Euvel blijft als je niet verandert van primer.
    Om de silvering te verhelpen, kan je Nitro Thinner van AK Interactive gebruiken. Heeft geen invloed op de lak eronder maar wonder boven wonder verdwijnt de silvering. Deze tip een aantal jaar geleden gekregen op dit forum.

Standaard

zoals Marin boven vermeld had " zero paint " dus snap ik het niet goed van dat opentrekken van verf ( siliconen op die plaats ) de dood van elke carrosier
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juteke11 Bekijk bericht
    Welke primer heb je gebruikt omdat je spreekt over verf die open trekt?
    Ook al gehad door de verkeerde primer te gebruiken en sorry als ik andere tegen spreek, schuren hielp niet. Euvel blijft als je niet verandert van primer.
    Om de silvering te verhelpen, kan je Nitro Thinner van AK Interactive gebruiken. Heeft geen invloed op de lak eronder maar wonder boven wonder verdwijnt de silvering. Deze tip een aantal jaar geleden gekregen op dit forum.
    de primer van zero paints, de kleurlaag ook zero paints en de lak ook.
    en het is enkel op die plaats, links vooraan aan de naad aan het spatbord, nergens anders.

ik ga zowiezo proberen met de primer van alclad bij volgens model. en ben aan het twijfelen om volgend model met vallejo in kleur te zetten op de alclad primer en vernis van zero paints 2K
    grtjs Marin

Standaard

Mooi resultaat hoor je clear coat . Dat is al het halve werk om je decals mooi en strak op de auto te krijgen. Zou het wel een dagje of twee drie laten uitharden. Just to be sure

Greetzzz Modest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Modestforest Bekijk bericht
    Mooi resultaat hoor je clear coat . Dat is al het halve werk om je decals mooi en strak op de auto te krijgen. Zou het wel een dagje of twee drie laten uitharden. Just to be sure

Greetzzz Modest
    dank u , de decals gaan er maar eind volgende week op.
    grtjs Marin

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten