Hoofdsponsor

1/24 Toyota Tom's supra GT [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
neen het de alclad die werkelijk goed hecht die vreet zich echt vast in de plastic daarna lichtjes schuren en dan kan er eender welke verf op
 
neen het de alclad die werkelijk goed hecht die vreet zich echt vast in de plastic daarna lichtjes schuren en dan kan er eender welke verf op

ik heb ook de indruk dat de kleurlaag op de alclad ook beter hecht.
 
Marin 1 puntje dat alles in mijn ogen doodslaat zijn die decals van die riemen ( sorry ) maar trekt op niks en er zijn zo knappe setjes te verkrijgen met echte riemen en sloten in P.E.
Domino heeft ze op voorraad
Marc
 
Marin 1 puntje dat alles in mijn ogen doodslaat zijn die decals van die riemen ( sorry ) maar trekt op niks en er zijn zo knappe setjes te verkrijgen met echte riemen en sloten in P.E.
Domino heeft ze op voorraad
Marc

Marc, ik begrijp u volledig, ik zie ook liever riemen van een P.E setje, maar ik woon in Spanje en als ik Domino zo een setje laat opsturen kost me dit 20 euro verzendkosten , en ik ben op zoek hier in Spanje naar een winkel die dat zou kunnen leveren , maar hier is de modelbouw niet zo uitgebreid als in Belgie. daarom dat ik me moet tevreden stellen met hetgeen ik heb., maar ik ga verder op zoek naar zoiets, ik hoop het te vinden tegen dat ik mijn volgend model bouw.

bedoel je deze ,

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Knap gedaan , daar mag je fier op zijn , en heu dat van Spanje had ik nog niet gelezen kreeg eerst uw prive berichtje
Marc
 
Net en strak resultaat. Ik had de pannellines nog een kleurtje gegeven. Grijs omdat het een witte auto is.
Ivm die harnassen : spotmodel is toch in Spanje gevestigd ?

Greetzzz Modest.
 
Net en strak resultaat. Ik had de pannellines nog een kleurtje gegeven. Grijs omdat het een witte auto is.
Ivm die harnassen : spotmodel is toch in Spanje gevestigd ?

Greetzzz Modest.

inderdaad, spotmodel is in Spanje, en heb gezien dat je daar redelijk wat gerief kan bestellen.
 
bedankt voor de reactie's, maar ik had nog iets vergeten voor hij volledig af was

Niemand iets opgevallen ???
 
coachke
inderdaad, die staat er ondertussen op;)
 
zeg nu niet nummerplaten , want op circuit heb je die niet nodig he
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan