Hoofdsponsor

1/35 An Old Garage somewhere [wip]

@Pascal en Erwin het zijn zeker mooie figuren maar niet veel duurder dan de rest heb heel de lijst afgegaan bij Domino en ze kosten bijna allemaal rond de 12 a 13 € of meer maar mekaniekers heb ik er maar 1 gevonden 2 mannekes toch ook 22€ ik zoek nog wel verder
Thanks
Marc

4 a 5 figuren van miniart of masterbox (was de laatste vergeten te vermeldden in de eerdere posting)kosten toch maar iets rond de 17euro iets goedkoper dan 1 figuur a 12euro als ik me niet misrekend :)
 
MiniArt Welders / Soudeur Kit de Montage 1:3 5 Kit Art. 38039
MiniArt Car Maintenance 1930-40s Kit 1:3 5 Kit Item 38019
Masterbox 1:35 scale Women of WWII Era
 
Beste Ron aan die twee setjes van Miniart heb ik gezien en al aan gedacht deze te bestellen maar ben ook een eeuwige twijfelaar maar bij deze ga ik de knoop dan toch doorhakken
 
Wel beste vrienden na dagen lang zoeken heb ik dan toch een winkel gevonden die de figuurtjes had die ik nodig heb
Domino had het eerste setje binnen en was nu wel wat te ver om even over en weer te rijden en 8,5€ verzendkosten voor 1 item vond ik wat te veel
Baliën in Antwerpen had ook dit setje* maar ik mag er niet meer in met mijn oude milieuvriendelijke diesel en vermits mijn vrouwke steeds meegaat om wat in beweging te blijven met haar handicap ging dat ook weer niet
Verschooten heb ik niet gecontroleerd , dan kwam ik in Nederland terecht daar hadden ze alles maar op het andere forum
liep er een kleine discutie over het wel en wee van een speelgoedwinkel " Speelgoed 2000" over hoe duur , hoe de service en hoe haar website werkte , nu volgens een paar mensen was zij ( de uitbaatster en eigenares van de winkel )* te duur
Dus ik naar daar gegoogeld en ongelooflijk ze had alles binnen in veelvoud dat kwam voor mij goed uit niet ver geen verzendkosten dus kwam dat voor mij goedkoper uit en heb daar mijn slag geslagen
Beste mensen eerlijk het is geen pleziertochtje naar ginder alles is daar opgebroken en dan eens in de winkel ja dat is met geen woorden te beschrijven , de dozen van Revell en ander speelgoed staan tot aan de deur opgestapeld zodanig dat men op zijn zijkant binnen moet gaan en dan volgt er een doolhof tussen dozen en pakken echt ongelooflijk maar waar om dan uiteindelijk op de afdeling modelbouw te komen
Ik ga niet overdrijven de wandelgang tussen de rekken was een waar slagveld van bouwdozen door elkaar en de schabben eerlijk tot tegen het plafond gestapeld en zo zijn er twee gangen met allerlei modelbouw enigszins gesorteerd in militair , auto , en vliegtuigen en schepen maar per onderwerp staat er veel door elkaar op de duur voel je je ongemakkelijk uit schrik dat er dozen zouden omvallen wat bij mij bijna tweemaal is voorgevallen
Uiteindelijk gevonden* met hulp van de dame in kwestie wat ik nodig had zelfs 1 doosje meer , einde avontuur
Nu mijn aankoop*

50329361286_801511dd57_h.jpg


50328689168_099bcc95ce_h.jpg


50329361191_62675503db_h.jpg



50329361126_d7548a8fc1_h.jpg


50328689068_e2da68feed_h.jpg


50329535507_5a6dd7ad52_h.jpg



En als laatste een surplusje voor de ladder en hek dat wel brijkbaar is

50329535427_5f30ef3f0e_h.jpg


50329360886_fdbcf2c925_h.jpg


Nu kan ik verder met mijn projectje dat langer duurde dan ik zelf verwacht heb
grt
Marc
 
mooie aankopen :)

ik denk dat je zelfs de picknicktafel en de zitbank kan gebruiken :)

bv 1 bank tegen de buitenmuur van de garage. Waar de garagist tijdens de pauze rustig een sigaretje kan roken.
En 1 bank samen met de tafel ergens in het gras ofzo?
 
Jordi dat was ook ergens mijn plan en bedankt voor het meedenken
@ Marc dank u voor je reactie
Inderdaad vrienden nu kan ik rustig verder heb nu bijna alles bij elkaar maar nu zitten we weer met de nazomer dan gaat er weer nie veel gedaan worden he
Marc
 
Mooie aankopen Marc, alles wat je nodig had voor je dio.
 
Jaja Erwin en er is zelf een manneke bij perfect op het gem... zit past er perfect op zalig
Marc
 
Jaja Erwin en er is zelf een manneke bij perfect op het gem... zit past er perfect op zalig
Marc

Als het die Duits is gaat ge hem wel zijn broek moeten afdoen hé Marc of ge heb "scheise". :laugh: :laugh:
En roken op dergelijke toiletten kon leiden tot ontploffing hé. :$
 
Das het probleem da weet ik niet hoe ik dat moet doen , ik was hem al aan het verven maar das niks het gaat er zo weer af
 
Das het probleem da weet ik niet hoe ik dat moet doen , ik was hem al aan het verven maar das niks het gaat er zo weer af

Eerst gaat ge zijn broek moeten wegschuren tot hij een rond "poepken" heeft en een bilspleet inzagen voor realisme.
Vermits de broek tot zijn knieën hangt ga je daar dan weer iets moeten uitvinden dat het textiel van de broek voorstelt. Je kan hiervoor stof gebruiken zoals Pascal dat doet of je kan eens proberen met stroken papier. In dit laatste geval zou ik een papieren servet (zonder print of indruk) aanraden, net zoals ik soms canvas maak op mijn trucks.
Als je start met schilderen eerst en vooral een goede primer. Vermits een achterwerk weinig zonlicht te zien krijgt mag dit bleker geverfd worden dan bijv. handen of een gezicht.
 
ok zijn Duitse legerbotten zijn al uit de schacht alleen hij moet nog schoenen hebben he , maar Erwin ik was zo aan het denken hij komt gewoon in dat W.C.ke zitten en je ziet alleen zijne voorkant zou het dan de moeite zijn voor al dat werk ?
 
Als je de deur open laat dan kan je hem zien en dat wil zeggen dat hij er toch reeël moet uitzien. Vermis niemand op het toilet zit met zijn broek nog aan moet je daar rekening met houden.
Als je hem een lange broek maakt dan kan je die laten zakken tot aan zijn knieën waarbij de lange pijpen tot op zijn schoenen zakken. Op die manier kan je zijn botten camoufleren en blijft hij schoenen aanhebben.
 
zijn botten zijn weg dat is al een feit maar hoeveel mannen laten hun broek niet tot op hun knieën zakken , ik had vroeger een nonkel die had dat buitenverblijf aan de Semois en het wctje was daar zonder deur en mijn tante was altijd razend omdat hij daar ongemoeid te k........ terwijl de ( klein )kinderen daar rond liepen maar toch zag je niks daarom dat ik op die doelstelling ben gekomen , maar ga straks toch wel iets proberen
Wat ik wel tof vind is dat ik het toilet zomaar geschat heb gemaakt en dien tist past er gewoon in
Eerst wat boodschappen doen en dan vliegen we eraan ik laat het jullie wel zien hoe het word
ontzettend bedankt voor het meedenken
 
Ik denk niet dat iemand gaat k..... en de deur volledig openhoud.
Half of een beetje open zodat je binnen kan zien kan ook, en laat wat over aan de fantasie van de kijker met de nodige humor.
Je kan ook de deur in twee delen maken waarvan het onderste gedeelte dicht is en bovenste open zodat je het onderste gedeelde van man bijna niet meer ziet.
Een krant lezen op wc kan ook wel werken
Schuren is ook een optie zoals Erwin voorstelt.
Stof op figuren 1/35 heb ik nog niet geprobeerd maar zou kunnen denk ik.
Zolang je zijn benen niet afsnijd kan je van alle materialen proberen en kom je er wel.

Toch knap wat je van plan bent en kijk er echt naar uit.
 
In feite Rudy zijn het er drie hoor nog eentje met ladders en banken en omheiningen , ja ik kon de garage zo niet laten he
Thanks
Marc
 
beste vrienden ben weer op zoek naar iets bij miniart heeft er verschillende maar niet hetgeen ik zoek op beurzen kom je ze overal tegen maar ik weet begot niet waar ik moet zoeken of welk merk ze verdeeld met name kleine cola flesjes blikjes en bierflesjes , ik heb namelijk nog een leeg schab dat ik zou willen vullen met zulke zaken doosjes mag ook hoor
Dank u gasten de vorige keer al goede hulp gekregen en raad ook
Marc
 
De Miniart kit met bierflesjes is de 35574 maar het zijn geen bierbakken zoals wij ze gekend hebben. Denk dat die Duits model zijn met metalen handvatten i.p.v. de ingeslepen gleuven die wij hier kenden.

Marc, ik meen dat je eens gezegd hebt die Mercedes Lieferwagen gekocht te hebben. Steken daar geen bakken bij?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan