Hoofdsponsor

1/35 An Old Garage somewhere [wip]

Dat is echt modelbouw from scratch.
Ga je die werktuigen aan zo een bord hangen Marc of gewoon in een kist gooien?
 
Neen zeker niet maar dat blijft een verrassing , je zal het later wel zien
Marc
 
Knap gevonden die dkgoot en tobbe.
Marc S.
 
tja wa moet ne mens anders doen he ? voor zulke kleine zaken vind ik het te duur om te kopen en ik weet niet of het zelfs te verkrijgen is
dank u voor je reactie
Marc
 
Marc, alles is te koop, en dan gaat het soms over te veel geld voor wat het is, maar meestal is het zelf maken zoveel leuker dan wachten op de postbode die het pakje brengt. Al zijn er uitzonderingen ;)
 
hier ben ik nog eens met wat nieuws , verleden week kreeg ik plots een ideetje dat me niet meer losliet daarom ben ik er maar aan begonnen he
Roy beweerde ooit dat een dio niet zomaar iets om even naar te kijken was je moest ontdekken en alles goed bekijken om alle zaken te zien
Daarom dacht ik waarom niet , waarom maak ik dit niet je ziet het praktisch nergens op een dio en toch kunnen we niet zonder zodus hier gaan we


50315857401_79eac8b929_h.jpg




je zal zeker zeggen hier hebt ge hem weer met zijn stokjes he* , inderdaad dus alvast begonnen met op maat te snijden of zagen


50315188218_a7519c26a5_h.jpg



Een deurtje maar waarvoor ?


50316037877_b232aac2f3_h.jpg



50315857091_caa3337515_h.jpg


valt hij al beetje ? ( in België ) zeggen we onze frank is gevallen


50315187873_88a8d1c139_h.jpg



Voilà dat word het


50315187603_5c9ddc014a_h.jpg


50315856681_ee3bff7fc8_h.jpg



50315856596_db4422a2fa_h.jpg



50316037067_0a3301ec3b_h.jpg


50315187288_1a297856cd_h.jpg


Hier en daar nog wat bijwerken maar kon niet wachten om het jullie al te tonen
Marc
 
Leuk idee en erg goed uitgewerkt !. Misschien nog een krant in het toilet leggen.
Je moet toch iets hebben om te lezen hé.
 
Heel mooi bedacht en knap uitgevoerd Marc.
Op de foto lijkt het nogal groot tegenover garage maar dat kan jij beter beoordelen want ik ga zuiver op de foto verder.
 
Heren tof dat jullie het leuk vonden , een opmerking langs mijne kant @ Pascal hetgeen ge ziet is dat bij gebouwtje van de garage wat in feite een klein magazijntje is dat schuin afloopt en daarom dat ge die indruk krijgt
De rol wc papier gaat inderdaad weg en er komen stukjes krant te liggen zoals het vroeger echt was
Marc
 
Mooie en originele toevoeging Marc. Die rol wc papier mag gerust hoor, bestond al voor WO2.
 
Ok Rudi maar ik haal ze nu per 1000 bij Ava papierwaren dus kan nog heel veel bouwen , maar dat is nu niet voor direct hoor , heb nog teveel plastic spul liggen
 
mannekes een vraagje waar kan ik figuurtjes vinden burgers of mekaniekers geen militaire figuren bij Miniart heb ik er een setje gevonden onderhoudsmensen met 1 dame erbij wel interessant maar ik zou er nog een paar willen
Weet iemand iets ? waarvoor mijn dank
Marc
 
Dacht dat Miniart nog wel wat burgers in hun gamma hadden.
 
ja Ron dan zal ik daar eens moeten kijken he
Thanks
Marc
 
Bedankt vrienden voor jullie reacties
@ Rudi je hoeft je niet in te houden hoor iedereen doet of maakt wat hij wil he let erop er zijn twee diktes he voor 1/35 neem ik de dunne versie van roerstokjes anders zou ik met planken van 7 cm in werkelijkheid zitten en dat klopt niet he
@ Erwin ik zal daar eens kijken bedankt
Marc
 
Heb enkele figuren van dit merk omdat zij veel burgers hebben maar blijft wel duur.
Verder mooi bezig Marc en ben mee met de hoogte nu.
 
@Pascal en Erwin het zijn zeker mooie figuren maar niet veel duurder dan de rest heb heel de lijst afgegaan bij Domino en ze kosten bijna allemaal rond de 12 a 13 € of meer maar mekaniekers heb ik er maar 1 gevonden 2 mannekes toch ook 22€ ik zoek nog wel verder
Thanks
Marc
 
Masterbox heeft gewone figuren en ik geloof dat Fujimi machaniekers heeft.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan