Hoofdsponsor

1/35 An Old Garage somewhere [wip]

Neen Erwin alleen kartonnen doosjes , goed idee misschien kan ik daar wat van gebruiken
Thanks
 
1/35 heb al het een en ander zelf gevonden maar alle hulp is nog welkom
@Gonsken amaai die tweede das nogal geld he , die Sjaak lijkt me ook interessant zal morgen eens kijken
bedankt Heren
Marc
 
wel gene goedkope he amaai voor de bakken bier betaal ik bij domino 12.5€ bij krikke zo maar efkes 18.75 plus port kosten die flesjes zijn 1 euro duurder
 
wel gene goedkope he amaai voor de bakken bier betaal ik bij domino 12.5€ bij krikke zo maar efkes 18.75 plus port kosten die flesjes zijn 1 euro duurder
 
bij de wish ???? Wist ik niet Rudi bedankt makker maar heb al het een en ander bestelt bij Domino is voor mij de goedkoopste
 
Amaai Rudi mijne mond viel open wa da ge daar allemaal kunt kopen en veel gratis verzonden prachtig
Marc
 
Met Ali is het wel geluk hebben wat je bestel of je heb een goed product (goed gecopieerd) of slecht tot onbruikbaar product (slecht gecopieerd) het laatste is wel het meest aan de orde. Voor onze hobby is het daar een grote dievenbende waar helaas niets tegen gedaan kan worden.
 
Ok beste Ron dat weten we dan ook weeral , ik kende Ali wel van andere prullerij en rommel maar ik had nooit geweten dat ze modelbouw spullen hadden dus goed uitkijken
Bedankt
Marc
 
Je kan wel uitkijken natuurlijk maar je ziet niet wat je koop , de foto`s zijn van het originele kitje van de echte fabrikant die Chinezen gaan het weer kopiëren en dat word over het algemeen van slecht tot zeer slecht gedaan. Ik zelf koop er niets meer vind het zonde om de kliko te voeren ook al is het goedkoop. Wat verzenden betreft daar moet je wel een beetje geduld mee hebben dat kan weleens uitlopen tot een maandje of twee :) Een keer gehad dat er iets niet was aangekomen dus een klacht neergelegd en na verloop van tijd stond mijn geld weer op mijn rekening, dus kan wel zeggen dat het vertrouwd kopen is bij het dievengilde :)
 
Hoe heette het sprookje ? Alibaba en de veertig rovers ?
 
we zullen maar terug praten over de oude garage van coachke.
Van Aliexpress zullen er altijd voor- en tegenstanders zijn..
 
Voor diegene die hier zeggen je ziet niet wat je koopt, dat klopt, maar als ik bij en webwinkel bestel (ongeacht welke) heb ik het ook nit gezien..

Je mag rustig Ron zeggen hoor daar word ik niet warmer of kouder van :). Je heb gelijk dat je dan ook niets ziet maar je weet wel dat kwaliteit 100% is en dat de maker ervan wat geld verdien om weer wat nieuws te ontwikkelen. Dus allemaal bij Ali kopen zodat de kleine bedrijfjes stoppen met de wat specialere dingen uit te brengen daar word helaas nooit aan gedacht.
 
Beste vrienden ik ga efkes toch weer anders foto's moeten uploaden want het probleem dat ik een paar weken had zit er weer terug op , mijn schoonbroer had het in orde gekregen maar ondertussen zit ik er terug mee ik moet nu foto per foto uploaden en dat duurt wel even dus ga ik met Flickr het doen ik weet niet wat er loos is (ken er niks van )

Ok terug naar mijn garageke heb toch nog het een en ander kunnen doen , wacht nog op wat kleinigheden , morgen of overmorgen zullen die wel arriveren

50371269026_2d413ee59d_k.jpg


de zolder gevuld met spare parts


50371411237_5716f69d6d_k.jpg



het werk-magazijn kot stond nog niet vast er even afgehaald en er al wat ingelegd op de werktafel


50370549053_23a202fcf5_k.jpg



binnen in de garage




50370549288_89c72bc0e8_k.jpg



buiten een tafel en bank gezet al goed want er zit al ne gast te wachten ( bierflesjes voor erbij te zetten zijn op komst )




50371411372_460523ab0c_k.jpg




50371252166_e89d7434a3_k.jpgckr



werkplaats van dichterbij mijn brandertje is omgevallen plakte nog niet vast





50371252286_7087ece2de_k.jpg



Zo dat was het dan weer voor nu
grt
Marc
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is den brouwer gepasseerd nen hoop bakken bier wat losse flesjes bier en wat flesjes water
Miniart set

50376414666_adab3e7f2e_k.jpg[/url


Het bouwplan



[url=https://flic.kr/p/2jKBaZA]50376586232_70020b5ef8_k.jpg[/url



de inhoud



[url=https://flic.kr/p/2jKwHiy]50375715998_2339fe543f_k.jpg[/url



de losse levering


[url=https://flic.kr/p/2jKAhRN]50376414216_e2e0a31e33_k.jpg[/url



[url=https://flic.kr/p/2jKAhQ5]50376414116_02d91eb401_k.jpg[/url


Thats all Folks
 
Miniart heeft het leuk voor mekaar met hun doosjes voor diorama`s. En niet teveel drinken he Coachke :)
 
Mooie setjes en wat een prachtige garage met inderdaad een ferm reclame bord boven de poort ( goed gedaan).
Goed doordacht Marc zodat de setting klopt.
 
weer eventjes iets kunnen doen een bak in elkaar geknutseld , zo ziet het er onbewerkt uit


50384665553_52205c9bcc_k.jpg



En de patser zit even een pintje te drinken en te wachten



50384665503_3881ba11b6_k.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan