Hoofdsponsor

1/35 SU-122 Miniart 1/35 [wip]

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.740
We zijn al een tijdje bezig met een geheel nieuw project het gaat om de SU-122 van Miniart 1/35,het leuke en interessante is dat deze versie voor zien is van een geheel interieur. ..
Hier is de engine gebouwd,geschilderd en volledig verweerd met olieverf. ..

FB-IMG-1590838913103.jpg

FB-IMG-1590838899709.jpg

FB-IMG-1590838920400.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prachtig!! Heb pas een su122 1/48 gebouwd, vindt het een ferm ding, ik ben benieuwd naar het vervolg!
 
knap werk .. zou zoiets ook willen proberen :eek:)
elders een beschrijving hoe je dat gedaan had of mss had je een voorbeeld van een andere bouwer ??
 
knap werk .. zou zoiets ook willen proberen :eek:)
elders een beschrijving hoe je dat gedaan had of mss had je een voorbeeld van een andere bouwer ??

Ik heb alles al doende geleerd ik lees heel veel over de nieuwe technieken ivb modelbouw en probeer veel uit dat ook al wel eens niet goed lukt😉..
Ik ben niet zo'n schrijver om technieken uit te leggen ik kan me beter uitdrukken dat ik het kan laten zien en daar dan de nodige uitleg bij geef, dan neem je het Veel beter op omdat je dan kan zien wat er juist gebeurt ...😉
Je moet eens naar mijn vorige project kijken Marder3 alles schilder ik met vallejo en verweer uitsluitend enkel met olieverf,enkel mijn figuren schilder ik met vallejo...
 
pracht kapsel voor een stevig motorke :-)
 
Danny,

waouw makker, dat ziet er verdo..d machtig uit.
Ik wist niet dat die mortoren 'nafte-kotten' waren...., ik dacht diesel..
 
Danny,

waouw makker, dat ziet er verdo..d machtig uit.
Ik wist niet dat die mortoren 'nafte-kotten' waren...., ik dacht diesel..

Thanks my friend ik was er ook een beetje van geschrokken maar je Ziet dat we met onze hobby nog dagelijks kunnen bijleren...😉
 
Wow wow hoe geweldig is dat , helemaal mijn ding zo een motor
Knap
Marc
 
Prachtig Danny, wat een details.
PS: ik denk dat ge nu ver Coachke aan het zot krijgen zijt met zo mooie stukken, straks begint hij ook tanks te bouwen. :D :D
 
zot wel maar tanks bouwen das nog ver weg hoor
Marc
 
Thanks jongens 😉 en de rest van het gehele interieur moeten nog bij komen hou je maar vast Marc 😉😆😆😆
 
Echt he Danny ik zit lekker op het puntje van mijne stoel te wachten , ik vind het gewoon geweldig om zulke mooie zaken te kunnen bewonderen
Miniart maken toch wel mooie zaken he ? Ik heb zojuist de Mercedes " Lieferwagen " bestelwagen besteld bij Domino en deze komt in de uitvoering van " Deutsche Post " de gele verf heb ik ook ineens mee besteld
Marc
 
Neen niet echt hoor Rudi maar het technische ervan vind ik fascinerend, en even terzijde het rare is dat ik nog fulltracks in elkaar heb gestoken de M113 en de HS30 juist als ik van school kwam mijn eerste job niet heel ver van de Atlas Copco ook op de Boomsesteenweg
Marc
 
jaja Rudi daar ben ik begonnen te werken
Marc
 
dat weet ik niet ik stond aan de lijn van de versnellingsbakken en de inbouw motoren
Marc
 
had je niet eentje naar buiten gesmokkeld zodat je het nu aan danny voor zijn 1/1 euuuh 1/35 model kan geven ? :-)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan