Hoofdsponsor

1/35 SU-122 Miniart 1/35 [wip]

Ik kan alleen maar beamen wat hierboven al staat. Super mooi gedaan hoor. Dikke chapeau.

Greetzzz Modest.
 
Super leuk/fijn om te horen jongens alvast bedankt voor deze feedback;)
 
Zeer knap schilderwerk,
wordt weer een toppertje.
 
Het interieur is nu afgewerk zo kunnen we van start gaan met bovenbouw van deze jongen...👍👍

e4m15ncterhwa.gif

mwod3nai68t.gif

qbpcxylrcyah.gif

nqbcgy792.gif
 
Nu niet gezeverd he dat is hier ongelooflijk knap gedaan , weet ge ik heb in het begin van mijn werk carrière gewerkt bij Henschel Engineering aan de Boomsesteenweg te Wilrijk en daar restaureerde ze twee types pantsers de M113 en de HS 30
Nu die kwamen recht vanuit de kazerne naar daar en geloof het of niet die zagen er van binnen allemaal zo uit en ze gingen zo goed als nieuw weer buiten , ze werden daar tot de laatste vijs uiteen gehaald
Proficiat
Marc
 
Even terug na een goede week afwezigheid.

Opnieuw heel mooi schilderwerk maar bij die kist met flessen in het gevechtscompartiment heb ik toch zo mijn twijfels:
1: Kon dit door één van de luiken naar binnen? De flessen wel, maar de kist??
2: Zelfs als dit kon zou dit toch de bewegingsvrijheid in die toch al krappe ruimte toch nog meer hinderen?

Tenzij je natuurlijk met dit voertuig plannen hebt waar we nog geen weet van hebben....
 
Thanks voor de feedback Erwin,ik vond het persoonlijk een leuk idee om die krat toe tevoegen met enkele vodka flessen er bij😎...
Heb er echt niet bij stil gestaan hoe ze daar binnen zijn geraakt het voertuig word in twee delen gepresenteerd vandaar die kleine eigen inbreng...
 
Super mooi gedaan hoor. Dacht dat het een krat limonade was :)

Greetzzz Modest.
 
heel mooi gedaan, het ziet er super uit.
Hoe heb je de olie vlekken gemaakt ?

Edit: Ik zag net bij het doorlezen van je topic AK wet oil fluid staan, ik vermoed dat je dat gebruikt hebt hiervoor ? AK heeft veel leuke producten, ik heb er ook een paar. Heb je eventueel al ervaring met hun potloden ?
 
Laatst bewerkt:
Thanks ik werk bijna uitsluitend met olieverf daar kan je zogoed bijna alle effecten mee maken zoals vuil,stof enz...
Olie vlekken sprenkel ik verdund met een tandenstoker op die plaatsen waar nodig is...
Wat AK producten betreft ik gebruik ze soms en ben er wel tevreden over maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar de gewone olieverf uit de tubes..;)


FB-IMG-1603218174823.jpgFB-IMG-1603218181477.jpgFB-IMG-1603218186508.jpgFB-IMG-1603218190561.jpg
ihle2os.gifihle2os.gif
 
Laatst bewerkt:
Wel beste Danny ik heb al meerdere keren geprobeerd maar ik krijg het niet onder de knie op al de fora waar ik bij ben hebben ze dat ook al veelvuldig geschreven
en dan zwijgen we over de boekskes
Zie jij dat zitten om dat nog eens in een uitgebreide " How To " uit te leggen ik weet het het word overal geschreven en getoond maar misschien kan of wil jij het wat uitgebreider doen als je wil he
Marc
 
Wel beste Danny ik heb al meerdere keren geprobeerd maar ik krijg het niet onder de knie op al de fora waar ik bij ben hebben ze dat ook al veelvuldig geschreven
en dan zwijgen we over de boekskes
Zie jij dat zitten om dat nog eens in een uitgebreide " How To " uit te leggen ik weet het het word overal geschreven en getoond maar misschien kan of wil jij het wat uitgebreider doen als je wil he
Marc

Daar zal ik mij eens mee bezich houden heb binnen kort vakantie eens kijken hoe ik dit juist moet aanpakken om alles duidelijk over te brengen,er zijn heel wat technieken die je kan uitvoeren zal beginnen met de gemakkelijkste..
 
Ok Danny das ongelooflijk tof
ik kijk er al naar uit bedankt
Marc
 
Gaat het over die verweer technieken? want dat lijkt mij ook wel iets. Ik heb daar ook altijd problemen mee al heb ik genoeg voorbeelden in het echt.

Inderdaad Rudi ik ga hier binnen kort een kleine How To over maken ik ben nog even aan het bekijken op welke mannier ik hier te werk ga gaan;)
Het is eigenlijk een hele gemakkelijke techniek maar binnen kort zeker er meer over...;)
 
Hey,

Danny jongen, ge zijt uw eigen hier aan het overtreffen he..., man, da's hier klasse zulle.
Ik lees dat je veelvuldig olieverf gebruikt, da's dan ook een veilige kleuring, je kunt er alle kanten mee uit en heel lang bewerken. Persoonlijk gebruik ik veelvuldig de water gedragen producten, maar combineer wel eens af en toe, zeker voor veroudering gebruik ik ook olieverven..., maar hier kan ik wel wat van leren.
Uiteraard topwerk he..
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan