Hoofdsponsor

1/35 SU-122 Miniart 1/35 [wip]

Danny,

Doen zou ik zeggen. Ik weet wat je doormaakt. Ik heb dit ook soms als ik met interieur bezig ben. Wat gaat ge er nog van zien als alles gesloten is..., luiken open zetten zou ik zeggen. Desnoods dienen ze met een extra lichtje te schijnen om je interieurdetail te bekijken.
Jij werkt nog op 35 schaal, van mij is dat 72 schaal, het is nog iets kleiner...., doen makker.

...ene, merci voor het gebruik he... ;)
 
Open , open, ,open :You_Rock_Emoticon::laugh: :laugh:
Natuurlijk willen we open zo mooi , plaats er kleine led lampjes in het is zo de moeite , en al dat werk om nooit meer te kunnen zien zonde he ?
Ik heb in de Action een tijdje geleden zo van ledlicht slierten gekocht op 3volt en die zijn zo op een lint geplaatst en overal staan er plaatsen waar je dat kan doorknippen de led's zelf zijn vierkant 2 op 3 mm en als je ze voorzichtig losknipt kan je er twee draadjes aan solderen en het geeft genoeg licht 2 draadjes van 0.4mm is genoeg en er zit zelfs een batterijhoudertje bij voor twee AA batterijtjes kost geloof ik minder dan 1€ daar kan je ze niet voor bestellen in China of zo he
Marc
 
coacke .. uw reaktie open open open open vind ik wel leuk !!
he tis echt den moeite he .. zo'n mooi motor'ke, en dat nog in zoveel machtige kleuren
 
Danny,

Doen zou ik zeggen. Ik weet wat je doormaakt. Ik heb dit ook soms als ik met interieur bezig ben. Wat gaat ge er nog van zien als alles gesloten is..., luiken open zetten zou ik zeggen. Desnoods dienen ze met een extra lichtje te schijnen om je interieurdetail te bekijken.
Jij werkt nog op 35 schaal, van mij is dat 72 schaal, het is nog iets kleiner...., doen makker.

...ene, merci voor het gebruik he... ;)

Top Swaken en thanks voor de steun en fijn dat ik u heb kunnen helpen met de foto's 😉👍👍👍
 
Hier zijn we weer met een kleine update ik kan met trots zeggen dat de engine is afgewerkt,nu kunnen we verder met de bouw van deze SU-122 Miniart 1 /35..

FB-IMG-1594749668633.jpg

FB-IMG-1594749662495.jpg

FB-IMG-1594749651989.jpg

FB-IMG-1594749675680.jpg
 
Amai zeg, dat is al een model op zich.
Moesten het betere tijden met beurzen zijn zou je dit zo in een wedstrijd mogen inzetten als het is.
 
Niet direct mijn ding maar volg wel in stilte want is wel knap om zien.
 
Man , man Danny ik krijg er echt geen genoeg van om er naar te kijken zo knap , ik zou willen dat ik van uw kundigheid 1/4 van kon , ik doe mijn best om ook in die richting te werken maar deze overtreft toch veel hoor echt eentje om in boekjes te verschijnen zoals het boekje van IPMS die zullen dat maar al te graag zien komen ( doen zou ik zeggen met uw eigen uitleg heb ik zelf al een paar x gedaan )
Marc
 
Hier graag de verlopen stand van zaken,het interieur is voor 95% klaar we moeten nog de kleine details toevoegen en persoonlijke spullen van de bemanning...

v5134yiexhru.gif

b81e7l8j7a3.gif

m7kd92ap.gif

fx55b8dnw.gif

epe08oxd2t.gif

3jiu6hziza4k.gif
 
Hey,

Jawade, meer of indrukwekkend, da's in museumkwaliteit geschilderd....

Knap uitgevoerd makker ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan