Hoofdsponsor

1/35 Welk merk

Smartmart

Member
Registered
Lid geworden
14 mei 2020
Berichten
8
Op dit moment ben ik begonnen met het merk Trompeter, German 2cm Flakvierling, maar ik vroeg me af of er merken zijn welke iets minder onderdelen bevatten, Trumpeter is wel heel erg uigebreid in de onderdelen. wie kan mij m eer vertellen ,

mvg Mart.
 
Ik vind dat Tamiya een goede combinatie heeft van kwaliteit, pasvorm & een acceptabel aantal onderdelen. Niet te eenvoudig, maar ook niet te complex.
Trumpeter is inderdaad vaak complex met erg veel onderdelen.
 
Ik vind dat Tamiya een goede combinatie heeft van kwaliteit, pasvorm & een acceptabel aantal onderdelen. Niet te eenvoudig, maar ook niet te complex.
Trumpeter is inderdaad vaak complex met erg veel onderdelen.

Dankjewel Leysend, zijn er misschien nog meer beschrijvingen omtrend mijn vraag , staan er ergens nog meer beschrijvingen over de diverse merken ?
 
Er zijn erg veel merken en kits. Op de website van scalemates kan je een zee van informatie vinden over alle merken, kits enz.
Vaak vindt je ook 'reviews' over deze kits. Dit is echt een bron van informatie die goud waard is. Je kan er dagen op spenderen.^
https://www.scalemates.com/
 
Smartmart, de vraag is niet of je een merk gekozen hebt met veel onderdelen, maar of je opgewassen bent tegen het type voertuig dat je gekozen hebt. Of je nu de Sd.Kfz.7 van Trumpeter, Dragon of Tamiya maakt, er zal altijd een minimum van stukjes nodig zijn. Zeker als je er een flakvierling op wil zetten, dan zal er nog eens half zoveel bijkomen. Ik laat me niet leiden door het aantal stukjes dat in een kit zitten, maar door de kwaliteit van het resultaat. Hier vind je een vergelijkende studie met Dragon: https://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/8ton_flak/8ton_flak.html
Dat merk staat er echter voor bekend om echt veel onderdelen te gebruiken... Beide merken hebben ook de gepantserde versie zoals jij nu hebt, er zal wel veel overeenkomen met wat je in de review ziet.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan