Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/12 Tamiya Ducati 916 [wip]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Tamiya Ducati 916 [wip]

Standaard Tamiya Ducati 916 [wip]

De vorige Ducati viel in de smaak bij een kennis, die dan ook vroeg om voor hem zijn lievelingsmoto te maken.
    En dat is deze dus... Wel met het gevolg dat de CLK effe terug op de kast moet

Aangezien het voor iemand anders is, ligt de lat weer wat hoger.
    Het is wel leuk dat de opbouw van deze moto eigenlijk compleet anders is dan de 1199.

Eerste deeltjes in de primer en deze keer zonder problemen met de zero paints primer.

Dan ook al de koelingsgaatjes in de achterste remschijf geboord...

Standaard

Goede start Vraagje wat is de bedoeling van die genummerde pipetten?

Standaard

Ja dat vroeg ik me ook af
    Het ziet er weer veelbelovend uit , weer een fantastisch machien zoals ze bij ons zeggen
    Suc6
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

ah, die pipetten zijn om de verf uit de potjes in mengbekertje te brengen en daar in te verdunnen... en om zeker te zijn dat ik bijvoorbeeld niet met een pipet die gebruikt wordt voor mat zwart ook X-18 neem, nummer ik ze met de verfcode (xF-1, X-18,...)

Standaard

Ik volg mee, de start is al gegeven. fijn werk die gaatjes in de schijfremmen boren.
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Rudi 3290

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof dat ik deze als kind gebouwd heb. Wat wil zeggen dat het een oude kit is
    Groeten,

Michel.

Standaard

Succes met deze bouw.
    Pascal

Standaard

Weer paar avonden kunnen doorwerken en het motorblok is zo goed als af... juist de waterpomp, benzinepomp en wat ‘vuiler’ maken. Dan volgt het chassis!

Standaard

Terug een paar dagen kunnen verder werken: Chassis, uitlaat en details van de motor...
    Deze is eigenlijk wel 'moeilijker' dan de 1199: veel meer kleinere/gevoeligere onderdeeltjes. Ook veel meer kleuren zelf mengen, maar nog steeds plezant!

Wel nog een probleempje oplossen: normaal zou aan de voorkant nog een tweede 'uitsteeksel' moeten zijn waar de koplamp overschuift, maar die heb ik blijkbaar afgebroken...

Standaard

Mooi en proper werk al.
    Pascal

Standaard

Ziet er heel verzorgd uit!
    Secuur werk.
    Mooie kleuren: al die metaaltinten en die gouden velgen:: zit er strak op!

Gr
    Thiery

Standaard

Zeer strak in de lak deze motor, kijk al uit naar het vervolg.

Greetzzzz Modest

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten