Hoofdsponsor

1/144 1/144 Airbus A400M, Belgian Air Force [wip]

Nils

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 jun 2008
Berichten
331
een 2de Airbus waar ik aan ge beginnen, is het nieuwste paradepaardje van onze Belgische Luchtmacht.
gisteren uit de spuitcabine in Sevilla gerold en vandaag bij mij op de werktafel. ik heb het natuurlijk over de Airbus A400M "Atlas".

het toestel dat ik hier ga bouwen is CT-02, de eerste A400M in Belgische kleuren (CT-01, die eerder verscheen, is voor Luxemburg).

de kit is de Revell 1/144 A400M, aanvullende decals zullen zelfgemaakt zijn met roundels van een DACO 1/72 spitfire vel. het logo van het 15de wing komt van een DACO 1/144 C-130H vel.

gisteren een eerste testprint gedaan (op gewoon papier, om het formaat te testen), en die zijn qua formaat al goed.
alleen de decal met de serial naast de deur is iets groter, als ik het verklein is het niet meer leesbaar.

YSRAleU.jpg

Sgp6mZt.jpg
 
Deze bak interesseert me uiteraard ook.
Ben benieuwd naar de bouw er van. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Heb verleden jaar in Normandië zo een Airbus zien vliegen, man is dat een beest.
De Amerikanen dachten dat het het één van hun toestellen was tot ik hen vertelde dat dit een toestel was van Franse makelij, het werd direct veeeeel stiller.
 
Machig toestel....
Succes!

Gr
Thiery
 
Ok eentje om te volgen , ik kijk graag naar de bouw van vliegtuigen
Suc6
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan